میز خدمت کیش،تجلی ارتباط نزدیک مسوولان با مردم

مطالبه‌ ها، درخواست‌ها و مشکلات۷۰ نفر از کیشوندان در میز خدمت سازمان منطقه آزاد کیش پس از اقامه نماز جمعه در مصلای جزیره کیش بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کیش،در این میز خدمت رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه و مسوولان بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان، دستورات لازم در خصوص بررسی کارشناسی درخواست‌ها و مطالبات مردمی را صادر و بر ارائه راهکار کارشناسی جهت رفع مشکلات آنان تاکید کردند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این میز خدمت که با شعار« جمعه ها تعطیل نیست» بر پاشده است از تمامی مسوولان خواست رسیدگی و بررسی سریع درخواست های مردمی،پاسخگویی به موقع و رفع مشکلات مردم در چارچوب قوانین و مقررات را در دستور کار خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش طرح های سرمایه گذاری، اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی، بحث های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی از جمله موارد مطرح شده در این میز خدمت بود.

برپایی میز خدمت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر مسوولان با دغدغه ها و مشکلات مردم و دیدار چهره‌ به‌ چهره، مستقیم و بی‌واسطه آنان با مردم، افزایش رضایت مردمی از عملکرد مسوولان را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش سازمان منطقه آزاد کیش مصمم به ترویج فرهنگ پاسخگویی مسوولان این سازمان در قالب دیدارهای مردمی و میز های خدمت است و در این راستا سیستم ارزیابی از ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در جزیره کیش را نیز در دستور کار قرار داده است تا بر اساس نظرخواهی از مردم در فضای مجازی و نظرسنجی از آنان، نقاط ضعف و قوت دستگاه های مستقر در کیش شناسایی شود.