در بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش:

مشکلات شهرک مسکونی سحر بررسی شد

محمدرضا لواسانی در بازدیدی سرزده از شهرک مسکونی سحر، تسریع در رفع مشکلات و نیازهای ساکنان را در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست این سازمان با حضور سر زده در این شهرک مسکونی بر تجهیز و تامین مواردی از جمله  تعاونی و بازار میوه  تره بار با قیمت مناسب ، پیرایشگاه و آرایشگاه، نمازخانه، اجاق گاز، مواد و لوازم بهداشتی برای رفاه حال قشر کارگر و خانواده های آنان تاکید کرد تا مدیران مربوطه به عنوان وظیفه شرعی در اولویت کار خود قرار دهند.

همچنین مشکلات کاری و معیشتی ازجمله معضلات بیمه و مرخصی های بی حقوق، عدم وجود امنیت شغلی از سوی پیمانکاران پس از مرخصی کارگران، دوری از خانواده و عدم امکان استقرار آنها به دلیل هزینه های بالای معیشتی، هزینه های بالای سفر به سرزمین اصلی و دیدار با خانواده از جمله معضلاتی بود که از سوی ساکنان شهرک مطرح شد.

بر اساس این گزارش ایجاد آشپزخانه با کمک خیرین، تعبیه مهمانسرای شهرک سحر برای حضور خانواده های کارگران همچنین رفع مشکلات پخش سیلندرهای گاز در این کمپ از سوی لواسانی مورد تاکید قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد تا 3 نماینده از بین ساکنان شهرک برای بررسی هرچه بیشتر موضوعات مربوطه با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کنند.

گفتنی است این شهرک شامل دو بخش متاهلی با تعداد 148 واحد و یک بخش مجردی با 98 اتاق می باشد.