مساجد کیش آماده میزبانی از میهمانان خدا در ماه رمضان

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مساجد کیش مهیای برای میزبانی از میهمانان خدا در ماه رمضان هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم رضوانی مساجد را بهترین پایگاه معرفت و تربیت دینی دانست و افزود: مساجد می توانند با انجام برنامه های مختلف در انتقال ارزش های انسانی و اسلامی، رشد شخصیت نوجوانان و جوانان و ارتباط صمیمانه و آرام بخش با خدا نقش مهمی را ایفا کنند.

وی گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی مساجد همواره پناهگاه مردم و حامی نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده است و در دوران دفاع مقدس این مراکز پشتیبان جبهه های جنگ نورعلیه ظلمت بودند.

رضوانی تصریح کرد: هرساله در دهه آخر ماه شعبان المعظم و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، آیین غبارروبی ،عطرافشانی و آماده شدن برای ماه رمضان در مساجد آغاز می شود.

وی گفت: درطول تاریخ اسلام هرجایی که مساجد و امامان جماعت آشنای به معارف اسلام و اهل بیت حضور داشته اند ، گناهان و نابهنجاری ها نیز کاهش پیدا کرده است.

رضوانی تاکید کرد: مساجد سبب آبادانی، رفاه و پیشرفت محله ها و جامعه می شود و اگر قرار است سلامت اجتماعی در جامعه نهادینه شود باید مساجد آباد و فعال باشند.

وی تاکید کرد: مسئولان مساجد و مردم مومن در آستانه ورود ماه مبارک رمضان با غبارروبی و عطر افشانی مساجد، خود را آماده رفتن به میهمانی خداوند کردند.

به گفته وی به منظور رفع نواقص تجهیزات مساجد، ضمن بازبینی از مساجد منطقه، نواقصی همچون وضعیت شیرآلات، سیم کشی، سیستم صوتی و تجهیزات داخلی آنها رفع شده و این برنامه تا آغاز ماه مبارک نیز ادامه دارد.