مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

مدیریتی علمی و دور از برنامه های نمایشی خواهیم داشت

کشاورز: اقدامات خوبی از سوی مدیران گذشته انجام شده و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید با فعالیت جهادی به درجه عالی در تحقق اهداف رسید.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز مدیرعامل جدید سازمان، با بیان اینکه تجربه مدیران قبلی چراغ راهی برای آینده کیش خواهد بود گفت: در چند هفته اخیر مشکلات مناطق آزاد در حوزه های فنی و زیرساختی، زیست محیطی و دیگر موارد را با همکاری دبیرخانه شورای عالی بررسی کردم. وی افزود: خدارا شاکرم که بار دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا مسئولیتی به من محول شد، در این مدت به صورت ویژه بر حوزه های مختلف کیش متمرکز شدم و مشکلات عمده را شناسایی کرده ام،اقدامات خوبی از سوی مدیران گذشته انجام شده و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید با فعالیت جهادی به درجه عالی در تحقق اهداف رسید. 

کشاورز در تکمیل این مطلب عنوان کرد: کندی تکمیل زیرساختها، فرآیندهای طولانی اداری، موضوع گرانی اجاره بها و قیمت مسکن در کیش را بررسی کرده و برنامه هایی را در نظر گرفته ایم تا فرایند های غیر شفاف که برای اصلاح آن نیز گام هایی برداشته شده در سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت رفع شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: ما در اجرای برنامه کوتاه مدت سه تا شش ماهه به دنبال فعالیت های نمایشی نیستیم و نظم دهی و ساماندهی اوضاع فعلی در این بخش مد نظر است.

وی افزود: شناسایی فرایندها، شفاف سازی و زمانبندی آن بر مبنای عقل با توجه به نیاز سرمایه گذاران کیش و بخش خصوصی به عنوان مهمترین حوزه فعال در جزیره باید در همین دوره انجام شود.

 مهدی کشاورز با اشاره به دیدگاه دکتر سعید محمد در سرعت بخشی به تکمیل زیرساخت های جزیره گفت: اتمام طرح های نیمه تمام در برنامه میان مدت از اصلی ترین اقدامات ما خواهد بود. همچنین توسعه خدمات مالی، بیمه و بورس در دستور کار قرار گرفته و در زمینه گردشگری درمانی و ورزشی باید فعالیت های جدیدی انجام شود.وی اظهار داشت: در برنامه بلند مدت نیز تمرکز ما بیشتر بر موضوع هوشمند سازی خواهد بود و این مهم را باید با تقویت حس مسوولیت پذیری در انسان ها آغاز کنیم.ساماندهی و هوشمند سازی بندر نیز از جمله فعالیت های قابل قبولی است که دستور کار قرار خواهد گرفت.به گفته کشاورز تثبیت منابع مالی پایدار نیز از برنامه های بلند مدت در منطقه آزاد کیش است.

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این که در چهار مورد برنامه ریزی، اجرا، کنترل و پایش بازخوردها باید فعالیت های علمی انجام داد افزود: در چارچوب قانون به این اهداف دست می یابیم، در این راستا توان حداکثری در تعامل با افراد و با رویکردی علمی و قانونمند را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: امیدوارم فردی صادق بوده باشم و به همراه تیم مدیریتی خود بتوانیم پاکدستی را سر لوحه تمامی امور قرار دهیم.

 کشاورز با بیان این نکته که فساد و امضاهای طلایی جایی در‌ منطقه آزاد کیش کیش ندارد اظهار داشت: از تمامی مسئولان و مدیران مجموعه سازمان خواستار تلاش و همدلی در پیشبرد فعالیتها برای خدمت صادقانه به مردم هستم.