كسب لوح زرين توسط روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های کشور

در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های کشور لوح زرین به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش, در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های کشور که چهارشنبه 30 تیر در مرکز اسناد و کتابخانه ملی تهران برگزار شد سرآمدان روابط عمومی های کشور معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با کسب لوح زرین در شمار شش روابط عمومی سرآمد کشور قرار گرفت.

در این مراسم که با حضور بیش از 300 نفر از مسئولان فرهنگی و پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و علوم ارتباطات و مسئولان روابط عمومی های یکصد و سی و چهار سازمان, ارگان و نهاد کشور در سالن اجتماعات مرکز اسناد و کتابخانه ملی تهران برگزار شد از فعالان عرصه روابط عمومی در بخش های سرآمدان روابط عمومی, برگزیدگان نشان تعالی روابط عمومی, روابط عمومی های متعهد به سر آمدی, مدیران تعالی گر ارتباطی و نشان حمایت و اهتمام به سرآمدی, تقدیر و تجلیل شد.

لازم به ذکر است در بخش سرآمدان روابط عمومی با اهدا 6 لوح های زرین, و 10 لوح سیمین و بلورین از 16 روابط عمومی سرآمد کشور تقدیر شد که سازمان منطقه آزاد کیش با دریافت لوح زرین در شمار شش روابط عمومی برتر کشور قرار گرفت.

سازمان زیبا سازی کشور, شرکت برق تهران, سازمان استاندارد ایران, شهرداری رشت, شرکت مخابرات ایران, بانک شهر, بانک آینده, بانک کشاورزی, بانک قوامین, سازمان راهداری و حمل و نقل کشور, شرکت اپراتور اول, سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران, شرکت مخابرات تهران, سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی, شرکت راه آهن شهری تهران و حومه- مترو, 15 روابط عمومی دیگری بودند که در بخش سرآمدان روابط عمومی ها معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است در این همایش یکروزه در نوبت صبح سه کارگاه آموزشی با عناوین روش های سنجش افکار عمومی، روش های تحلیل کیفی در روابط عمومی و ارتباطات و تکنیک های سنجش رضایت مشتری برگزار شد.