شگفتی حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان از فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کیش

رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی بر اطلاع رسانی گسترده اقدامات فرهنگی و فعالیت های مذهبی در جزیره کیش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی درحاشیه مراسم بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری (ع) که با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و کارکنان این سازمان شنبه اول مهر، بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه سازمان برگزار شد؛ گفت: جزیره کیش دارای ظرفیت گردشگری پاک است و شعار "کیش بهشت خانواده" شعار بسیار خوبی است که می تواند این جزیره را به مقصدی برای خانواده ها تبدیل کند. 

 حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان با بیان این که باید در جهت کاهش هزینه سفر به جزیره کیش اقدام کرد؛ افزود: سفر به جزیره کیش، سفر گرانی است و معرفی کیش به عنوان مقصد گردشگری و انتخاب آن از سوی خانواده ها، منوط به کاهش هزینه سفر است. 

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و مذهبی در جزیره کیش افزود: با توجه به این که برای نخستین مرتبه به جزیره کیش سفر کرده ام؛ باورم نمی شود که جزیره کیش دارای هیات های مذهبی و مساجد متعدد فعال و با برنامه های منظم مذهبی باشد. 

رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با تحسین فعالیت پایگاه های مذهبی در جزیره کیش خاطر نشان کرد: به نظرم کم کاری امثال ما است که جزیره کیش را آنطور که شایسته است معرفی نکردیم؛ از اینرو باید در راستای اطلاع رسانی گسترده و انعکاس اقدامات و فعالیت های فرهنگی و مذهبی در جزیره کیش گام برداریم.