شایعه نشست مشاور رییس جمهور با حسین فریدون در کیش ترفند جدید معاندان توسعه جزیره

سازمان منطقه آزاد کیش ادعای برخی رسانه ها مبنی بر دیدار مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با حسین فریدون در جزیره کیش را تکذیب می کند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی سفر اخیر حمیدرضا مومنی دبیر شورایعالی مناطق آزاد به جزیره کیش کانال تلگرامی " تفسیر خبر " با انتشار خبری مبنی بر نشست مشاور رییس جمهور با  حسین فریدون و لیلا امیر آبادی در جزیره کیش ادعا کرد، این نشست ها با هدف تصمیم گیری برای انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد کیش بوده است .

براساس این گزارش سفر حمید رضا مومنی به جزیره کیش همزمان با وزیر ارتباطات و فناوری با هدف پیگیری روند اجرای طرح های عمرانی منطقه به ویژه پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش ، بررسی شرایط فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین هم افزایی در جهت رفع مشکلات از جمله مالیات بر ارزش افزوده و تامین منابع مالی با استفاده از روش های نوین در بازار سرمایه بود . برگزاری نشست های متعدد با سرمایه گذاران و بازدید از تالار بورس و طرح های بزرگ بخش خصوصی در جزیره کیش نیز با هدف بررسی دقیق و میدانی مشکلات سرمایه گذاران ، پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و مانع زدایی برنامه ریزی شده بود. ضمن اینکه حمید رضا مومنی در مدت چند ماه پس از پذیرش مسئولیت دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد  با سفرهای متعدد به مناطق آزاد از جمله جزیره کیش تلاش کرده است تا با ارائه راهکارهای عملی برای پیشبرد اهداف مناطق آزاد ، روند توسعه این مناطق را شتاب بخشد. نکته حائز اهمیت اینکه حمیدرضا مومنی نه تنها در عزل و نصب های سازمان منطقه آزاد کیش اعمال نفوذ نکرده ، بلکه تلاش کرده است تا به عنوان یک حامی تمام ابزارهای موجود را در جهت حمایت از برنامه های راهبردی مدیران مناطق آزاد و انطباق فعالیت های این مناطق با ماموریت های محوری خود بکار گیرد.

ذکر این نکته ضروری است که حمید رضا مومنی در همین سفر و در بازدید ازپایانه فرودگاه بین المللی کیش به عنوان یکی از طرح های مهم دولت تاکید کرد، به هیچ عنوان کیفیت فدای سرعت نخواهد شد و روند ساخت این مجموعه با نظارت کافی و رعایت تمامی استاندارد ها تکمیل می شود.

لازم به ذکر است حسین فریدون در دو سال گذشته در مجموعه فدک جزیره کیش حضور نداشته است.

اگرچه طرح عجولانه مسائل آنهم بدون ارائه مستندات از جمله عدم بیان نظرات کارشناسی در خصوص کیفیت ساخت پایانه فرودگاه کیش و عبارت پایان بخشیدن نمایشی به ساخت پایانه فرودگاه ، طرح همزمان چندین موضوع از ژن های خوب گرفته تا عزل و نصب ها در بدنه سازمان و استمدادی کودکانه از قوای قانون گذاری برای ورود به طرح های حوزه اجرا ، خواننده را به این باور می رساند که مقصود واقعی نگارنده خبر، تنها تشویش اذهان عمومی آنهم در مقطع حساس و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری بوده است.  

بی تردید سازمان منطقه آزاد کیش با تهیه کنندگان این اخبار کذب و همچنین رسانه هایی که از طریق بازنشر این خبر ، اذهان عمومی جامعه را درگیر اخبار کذب می کنند و زحمات خدمتگزاران مردم را با دروغ و سیاه نمایی کمرنگ و یا وارونه جلوه می دهند، قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

از رسانه های اخلاق مدار و عدالت محوری که برای قوه تشخیص و درک مخاطبان ارزش قائل بوده و اخلاق حرفه ای را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند نیز انتظار می رود تا از بازنشر این خبر کذب که امید و نشاط جمعی حاصل از اجرای موفق طرح های عمرانی در منطقه آزاد کیش را نشانه رفته و برای ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه می کوشد، اجتناب کنند.