سیمکارت هدیه تله کیش، هدیه مسابقه زبان مادری

شرکت اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت 21 فوریه مسابقه ای با عنوان "زبان مادری" برگزار می کند که هدیه بهترین ویدیو تبریک، سیمکارت تله کیش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به اینکه مرگ هر زبان به معنی از دست دادن فرهنگ و تاریخ و آداب گروهی از ساکنان زمین است ،21 فوریه از سوی یونسکو به عنوان "زبان مادری" نامگذاری شد.

شرکت اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل مهاجرت جمع بزرگی از هموطنان اقصی نقاط ایران به این جزیره در نظر دارد برای گرامیداشت زبان مادری، همزمان با عید مبعث مسابقه ای برگزار کند که از این طریق هر یک از ساکنان می توانند با زبان و لهجه مادری خود عید مبعث را تبریک گفته و بصورت ویدئویی کوتاه از 2 تا 10 اسفند به دایرکت صفحه اینستاگرامی تله کیش ارسال کنند.

 بر اساس این گزارش ویدئوها پس از ارسال در اینستاگرام منتشر خواهد شد و هر ویدیو که تعداد لایک بیشتری داشته باشد به عنوان برنده سیمکارت هدیه دریافت می کند.شرایط شرکت در مسابقه به گونه ای است که ویدیو باید کوتاه، همراه با محتوای معرفی شخص تبریک عید مبعث به زبان و لهجه مادری باشد، همچنین با هشتگ ( #Telekish_mothertongue ) ثبت شود.

ارسال شماره تماس، نام ونام خانوادگی وکد ملی نیز مورد نیاز است تا درصورت برنده شدن سیم کارت به نام برنده صادر شود، تحویل سیم کارت مطابق قوانین می باشد.پیام هایی که بدون مشخصات ارسال شود منتشر نخواهد شد و تعداد برندگان به میزان شرکت کنندگان بستگی دارد.

هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد همبستگی قومی و بومی بین ایرانیان و حفظ زبان و لهجه های مادری به عنوان نمادی از فرهنگ وآداب و رسوم ایران زمین می باشد.