رگ خواب در کیش اکران می شود

رگ خواب و 4 فیلم روز سینماهای کشور در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم پر مخاطب رگ خواب به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نعمت الله و نویسندگی معصومه بیات از امشب 10 مرداد در خانه  فرهنگ و هنر لبخندکیش به نمایش در می آید.

در داستان این فیلم مینا بعد از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکان می گردد. در این مسیر با کامران مدیر رستورانی که در آن کار می کند آشنا می شود. کامران سر پناهی به او می دهد. مینا تحت تاثیر حمایت ها و محبت های کامران به او دل می بازد، کامران نیز به مینا مشتاق و علاقمند است. روزها از پس هم می گذرد و عشق مینا به کامران کاسته نمی شود و اوج می گیرد اما کامران دیگر قصد ادامه ندارد.

در این فیلم که برنده سیمرغ بلورین در بخش های مختلف بهترین بازیگر نقش اول زن، جلوه های ویژه میدانی، عکس و جلوه های ویژه بصری در جشنواره فیلم فجر شده است، لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کرداف، لیلا موسوی و بامداد نعمت الله ایفای نقش می کنند.

فیلم پا تو کفش من نکن به کارگردانی محمد حسین فرحبخش، نویسندگی زهرا پیرهادی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی برای علاقمندان به فیلم های کمدی نیز در کیش به اکران در آمده است.

این فیلم داستان دو زوج را روایت می‌کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!

سحر قریشی، یوسف تیموری، بهنوش بختیاری، علی صادقی، سیروس گرجستانی و رضا ناجی در این فیلم سراسر شادی و خنده ایفای نقش می کنند.

زیر سقف دودی فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده  نیز در کیش به نمایش در آمده است.

در این فیلم شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست که موفق نمی‌شود و به بحران می‌رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می‌کند.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، حسام نواب صفوی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، آزیتا حاجیان، ابولفضل میری و لاله مرزبان این داستان را در طول فیلم روایت می کنند.

فیلم به کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی و تهیه کنندگی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی نیز این روزها بر پرده خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش به اکران در آمده است.

این فیلم روایت قدم یک جوان ساده است که برای کار از شهرستان به تهران آمده و در مغازه رحمت شاگردی می‌کند و عاشق مونس دختر رحمت می شود.

آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سحر قریشی، سیامک صفری، بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهران احمدی و مهدی محرابی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمد زاده، نویسندگی علی احمد زاده و مانی باغبانی و تهیه‌کنندگی سید امیر سید زاده نیز مدتی است که در کیش به نمایش در آمده است.

داستان فیلم در شب توزیع یارانه ها رخ می دهد و اتفاقاتی که به واسطه عدم امکان برداشت از کارت روی می دهد. محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

لازم به ذکر است، در طول هفته فیلم های سینمایی از ساعت 19 تا 24 بطور چرخشی در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش  به نمایش در می آیند و در روزهای پایانی هرهفته هفته، پنجشنبه و جمعه از ساعت 18 تا  1 بامداد خانواده ها می توانند از نمایش فیلم های سینمایی در خانه فرهنگ وهنر لبخند لذت ببرند.