رونمایی از تابلو نقاشی "مَهره" به مناسبت روز خلیج فارس در جزیره کیش

با حضور مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تابلو نقاشی دیجیتال مَهره "زنان مستقل، صلابت و دلیر" خلیج فارس در نگارخانه هنر، جزیره کیش رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا شجیع در آئین رونمایی تابلو نقاشی دیجیتال مَهره و آئین جشنواره غذاهای جنوبی مهیاوه که شامگاه شنبه دهم اردیبهشت در نگارخانه هنر، جزیره کیش برگزار شد، گفت: خلیج فارس میثاقی ماندگار از دلدادگی و انس یک ملت به این مرز ‌و بوم و پیوندی است که در سایه هنر، فرهنگ، تاریخ و تمدن این ملت پر افتخار، صبور و بی مانند مستحکم تر شده و خوشبختانه امروز شاهد پیوند ناگسستنی دل های همه ایرانیان بویژه نوجوانان، جوانان و کودکان به خلیج فارس به عنوان مایه‌ی مباهات و عشق ایرانیان به این وطن عزیز هستیم.

شجیع افزود: بسیار مایه مباهات و افتخار است که جزیره کیش چون گهواره ای، هنرمندان را در خود پرورش داده و حفظ کرده که در سراسر این سرزمین بی نظیر هستند. هنرمندانی که با خلق آثاری زیبا و ماندگار با موضوع خلیج فارس، آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس را به آیینی ماندگار از تعهد یک هنرمند به سرزمین و وطن تبدیل کردند.