روز پزشک و تکریم مدافعان سلامت در کیش

کمپین قدردانی از مدافعان سلامت در جزیره کیش با هدف تکریم جامعه پزشکی در روزها و ماه های سخت شیوع ویروس کرونا در دنیا و ایران به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  اول شهریورماه سالروز تولد تابعه پزشکی حکیم ابن سینا است. با فرا رسیدن این روز خجسته، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف نمایش سپاسگزاری کیشوندان از تعهد کادر درمانی بویژه پزشکان برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا و حفظ هزاران جان ارزشمند، اطلاع رسانی گسترده ای را در سطح جزیره به اجرا درآورد.

کمپین تبریک به مدافعان سلامت در نظر دارد علاوه بر تبلیغات و نیز اطلاع رسانی خبری، توجه بیش از پیش جامعه به ایثار و عشق کادر درمانی بیماران کرونایی جلب کرده و با نمایش این همبستگی، مرهمی کوچک بر لحظات و روزهای التهاب درمان انبوه بیماران، آن هم دور از کانون پر مهر خانواده باشد.

واقعیت آن است که جامعه پزشکی ما در مواجه با بحران، عافیت طلبی را کنار گذاشت و به مردم نشان داد که برای حفظ جان هر فرد، قرار و‌ آرامش را کنار می گذارند و همراه پرستاران و سایر عوامل درمانی، تا آخر راه با مردم می مانند. آنها نشان دادند در میان ما، کسانی زندگی می کنند که لباس رزم سفید بر تن کرده اند و ماه هاست در کنار هم رزمان خود به جنگ با این ویروس منحوس پرداخته اند. آنان فرشتگانی زمینی در ردای پزشک هستند. مدافعانی که از سلامت ما و شما محافظت می کنند.

یکم شهریور ماه، زاد روز یکی از مفاخر جهان، ابوعلی سینا است که به نام روز پزشک نام گذاری شده، شاید فرصت مغتنمی باشد که بر دستان مدافعان سلامت بوسه زنیم و از زحماتشان قدردانی کنیم.

از این رو مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اقدام به طراحی پویش همگانی سفیدپوشان خط مقدم نموده است و با انتشار تصاویر پزشکان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی منطقه آزاد کیش به ویژه کادر درمان بخش ویژه بیماران کرونایی، گامی کوچک در جهت قدردانی از تلاش های شبانه روزی این فرشتگان زمینی برداشته است.

کیشوندان و گردشگران برای همراهی با این پویش می توانند، فیلم، تصویر و دلنوشته های خود را با موضوع قدردانی از زحمات پزشکان که با وجود همه کمبودها صحنه نبرد را خالی نکرده اند با هشتگ #سفیدپوشان خط_مقدم به صفحه اینستگرام kish.ir ارسال نمایند.