به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش بازرسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان، در قالب تیم های نظارتی مشکلات مراکز اقامتی، پذیرایی، کلوپ های دریایی، کشتی های تفریحی، دفاتر خدمات مسافرتی را بررسی می کنند.
همچنین در اماکن گردشگری تک برند از جمله سافاری،پارک دلفین، مجموعه بولینگ به بررسی مستمر ابعاد مختلف ارائه خدمات می پردازند.بر اساس این گزارش یکی از تیم های نظارتی بررسی شکایات را بر عهده دارد و در صحنه حضور یافته و به مشکلات رسیدگی می کند.لازم به ذکر است گردشگران و ساکنان کیش می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا شکایتی با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند.