راه اندازی مركز درمان ناباروري در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

مسئولان بیمارستان کیش و مرکز تحقیقاتی رویان، در نشستی مشترک برای راه اندازی مركز درمان ناباروري جزیره به توافق رسیدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دكتر روح الله فتحي معاون آموزشي پژوهشگاه رويان و ميثم جنگخواه مدير مركز آموزشهاي تخصصي این پژوهشگاه، پس از بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره، طی نشستی با مسئولان این مجموعه، در خصوص برپایی تورهاي آموزشي ویژه دانش آموزان، دانشجويان و متخصصان حوزه درمان ، ارتقاي سطح دانش و آگاهي كيشوندان و انتقال تجربيات اين مركز به آنان تبادل نظر کردند.

راه اندازي مركز درمان ناباروري در بيمارستان كيش، اجرای طرح های ویژه گردشگری آموزشي  در جزيره با مشاركت اين مركز و همچنين برگزاري كنگره بين المللي با موضوع ناباروري درسال 99 در حوزه خاورميانه از جمله موارد توافق شده در این جلسه است.

دكتر نادعلي نژاد رئیس بیمارستان کیش نیز ضمن تقدير از معاون آموزشي پژوهشگاه رويان برای انتقال تجربيات ارزنده در حوزه آموزش و پژوهش، خواستار همكاري دوجانبه و توسعه بخش تحقيقات بيمارستان كيش با همراهی اين پژوهشگاه شد و آمادگي کامل مجموعه بیمارستان را به این منظور اعلام كرد.

گفتنی است پژوهشگاه رویان یک قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین‌المللی، پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی با مرجعیت در علوم سلول‌های بنیادی، تولید‌مثل، زیست‌فناوری، طب ترمیمی و موثر در ارتقاء سلامت جامعه است.

پژوهشگاه رویان، در راستای دستیابی به اهداف آموزشی به عنوان رسالت علمی اجتماعی خود برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی عموم مردم، دانشجویان، محققین و متخصصین کشور، به ‌موازات برنامه های پژوهشی و ارائة خدمات تخصصی، توجه به آموزش و انتقال تجربیات کسب‌ شده به محققان داخل و خارج از کشور را از سال۱۳۷۲ سرلوحة کار خود قرار داده است.