دیدار نوروزی کارکنان معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش با دکتر مونسان

کارکنان معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش در نوروز 95 با دکتر مونسان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ دکتر مونسان دردیدار با کارکنان معاونت های مختلف سازمان با اشاره به عملکرد خوب این بخش ها از تلاش های همه دست اندرکاران درحوزه های مختلف تقدیر وتشکر کرد.

وی با اشاره به اقدامات سخت افزاری انجام شده درسال گذشته گفت: درسال جدید باتوجه به زیر ساخت های مهیا شده دربخش نرم افزاری برنامه های خوبی اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امسال دوپروژه بزرگ درجزیره کیش دردستور کار داریم افزود: پروژه ترمینال فرودگاه کیش به عنوان بزرگترین ترمینال فرودگاهی بعد از فرودگاه امام (ره) درسال 95 به بهره برداری خواهد رسید وپروژه مجموعه آوای خلیج فارس نیز به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی کشور درسال جاری اجرایی می شود.

تکمیل طرح توسعه جزیره هندورابی وآغاز به کار پروژه شهر هوشمند از دیگر طرح های سازمان منطقه آزاد کیش برای سال 95 است.

دکتر مونسان درگفت وگو با کارکنان بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای دستیابی به یک سازمان متعالی کارکنان باید هریک خود را مسئول وموظف درقبال همه اهداف و تعهدات سازمان ببینند و نسبت به پاسخگویی به مراجعان و انجام امور بی نیاز از الزام اداری با حس مسئولیت پذیری شخصی وارد عمل شوند.

وی از نظارت بر هزینه کرد و ایجاد  ارزش افزوده درکارهای هزینه بر به عنوان یکی از مهمترین الزامات برای موفقیت سازمانی نام برد و گفت: مسئولان حوزه های مختلف باید توجه کنند که در قبال هزینه انجام شده ارزش آفرینی کنند.

دکتر مونسان تاکید کرد: رضایتمندی رییس جمهور از اقدامات انجام شده در سفر به جزیره کیش نقطه قوتی برای ادامه این مسیر است و باید در سال جدید با توجه به تدابیر دولت بهتر از پیش اقدام کنیم.

وی عملکرد خوب کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش را درسال گذشته پشتوانه پیشبرد امور وتوسعه همه جانبه این جزیره دانست.

گفتنی است دراین دیدار نوروزی کارکنان معاونت های توسعه مدیریت٫ اقتصادی و عمرانی با دکتر مونسان دیدار وگفت وگو کردند.

ارائه گزارش عملکرد این معاونت ها توسط معاونان مربوطه بخش دیگری ازاین نشست ها بود.