دیدار نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با امام جمعه جزیره

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در دیدار نوروزی با دکتر مونسان٫ تعهد٫ مدیریت و همدلی را سه محور اصلی موفقیت سازمان منطقه آزاد کیش دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ دکتر مونسان در دیدار نوروزی با حجت الاسلام و المسلمین علیدادی گزارش عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش را در یکسال گذشته در همه بخش ها ارائه کرد.

در این دیدار امام جمعه کیش ضمن تبریک ایام نوروز و میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از تلاشهای سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی از تعهد و انگیزه٫ شناخت٫ برنامه ریزی و مدیریت و همدلی و وحدت ایجاد شده در بخش های مختلف کیش با مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان سه محور اصلی در موفقیت تیم مدیریتی کیش یاد کرد و افزود: معدل کاری مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در این مدت خوب بوده است وامیدوارم این شیوه کاری درکیش ماندگار شود.

وی با تمجید از همدلی وهمراهی ایجاد شده دربین سازمان منطقه آزاد کیش با نهادها وارگانهای مختلف جزیره گفت : جزیره کیش می تواند درهمدلی وهمراهی نیز الگوی دیگر مناطق کشور باشد.

دراین دیدار دکتر علیدادی با آرزوی سالی پررونق برای جزیره کیش وکشور به برخی مشکلات شهری مانند تدارک دیدن پارکینگ برای اماکن تفریحی وگردشگری اشاره کرد که دکتر مونسان درخصوص حل وفصل آنها دستور اقدام ورسیدگی صادرکرد.