دیدار مهدی کشاورز با فرزندان بی سرپرست مرکز خضراء قوچان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست صمیمانه با تعداد 22 نفر از فرزندان بی سرپرست مرکز شبانه روزی خضراء قوچان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار؛ آنان را بهترین میهمانان نوروزی کیش معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز ظهر چهارشنبه دهم فروردین در نشست صمیمانه با اعضای مرکز خضراء قوچان که در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، این دیدار را در نخستین روزهای سال 1401 مبارک دانست و اظهار داشت: با گذشت دو سال از محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و افزایش گردشگران نوروزی، افتخار میزبانی از فرزندان بی سرپرست موسسه خیریه خضراء در جزیره کیش هستیم.

مهدی کشاورز با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) که بر"رفتار شایسته، اخلاق مداری و تفکر" در زندگی تاکید شده است، گفت: برای دستیابی به موفقیت باید این سه اصل مهم سرلوحه زندگی همه ما قرار گیرد.

کشاورز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: موسسه خیریه خضراء قوچان که تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می کند شرایطی را فراهم کرده که هر کدام از این فرزندان می توانند آینده سازان ایران اسلامی باشند.

 وی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه، خاطر نشان کرد: کتابی با نام "دوران کودکی زنان و مردان بزرگ جهان" یکی از کتاب های شناخته شده با محوریت آگاهی بخشی جهت رسیدن به موفقیت های پیش رو است. 

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی و گردشگری خاطرات خوشی از سفر عموم فرزندان موسسه خیریه خضراء به جزیره کیش در اذهان عمومی ثبت خواهد شد. 

حمید عزیزی یکی از خیران و رئیس فدراسیون گلف ایران ضمن قدردانی از سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تسهیل سفر فرزندان بی سرپرست موسسه شبانه روزی خضراء قوچان، اظهار داشت: در نخستین روز از سفر خود فرصت ارزشمند و تجربه جلسه دیدار با مدیرعامل سازمان فراهم شد. 

 عزیزی دیدار و گفتگو با تک تک فرزندان موسسه خیریه خضراء را نشان از رفتار و منش شایسته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و گفت: فرزندان موسسه خیریه حضراء آینده سازان کشور هستند و به طور حتم این منش و رفتار شایسته را به عنوان یک الگو در زندگی خود استفاده خواهند کرد. 

گفتنی است در این دیدار احمد رجب پور معاون توسعه و مدیریت، جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری، محمد نیکجو سرپرست مدیریت روابط عمومی و عقیل نقشبندی سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، سید مرتضی حسینی مدیرعامل،مربیان و مددکاران خیریه خضراء شهرستان قوچان حضور داشتند.