ديدار مسئولان جزیره کیش با جانبازان، ايثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس

به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، دكتر مونسان، امام جمعه و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی با حضور در منزل چهار تن از ایثارگران جبهه هاي نبرد حق عليه باطل از رشادت ها و از خود گذشتگي هاي این دلير مردان عرصه دفاع مقدس قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار که هريك از اين ایثارگران با شرح دادن بخش هايي از خاطرات جبهه هاي نبرد حق بر باطل از جمله منطقه عملياتي، همرزمان شهيد و فضاي معنوي سنگرهاي رزمندگان در شب هاي عمليات، بار ديگر ياد و خاطره  رزمندگان و شهداي اسلام را گرامي داشتند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نيز با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اين دوران را افتخار آميز ترين بخش از تاريخ كشور خواند و گفت: ملت هميشه در صحنه با حضور در جبهه ها با تمام همت و غيرت خويش برابر دشمنان و قدرت هاي استكباري ایستادند و در مدت هشت سال حماسه هاي ماندگاري از ايثار، شجاعت و انسانيت رزمندگان در تاريخ  ايران اسلامي خلق شد.
دكتر مونسان با تاكيد بر اينكه مرور خاطرات دوران دفاع مقدس و آشنا كردن نوجوانان و جوانان با فضاي معنوي آن سال ها در تقويت روحيه ايثار و از خودگذشتگي در نسل آينده ساز كشور بسيار موثر است تصريح كرد: امنيت و آرامش امروز كشور را مرهون همت انسان هاي وارسته اي هستيم كه با نثار جان خويش استقلال كشور را حفظ كردند و همه بايد قدردان زحمات اين حماسه سازان و ايثارگران دوران دفاع مقدس باشيم.

حجت الاسلام والمسلمين عليدادي امام جمعه كيش نیز در این دیدار با بیان اینکه زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهدا و تقدير از رزمندگان و ايثارگران محدود به هفته دفاع مقدس نيست افزود: مردم فهيم ايران اسلامي همواره قدردان ايثارگري هاي اين انسان هاي بزرگ و از خود گذشته هستند.

 امام جمعه كيش با اشاره به اينكه تکریم جایگاه رزمندگان دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و تاثیر گذار به ویژه در میان جوانان است گفت: معنویت، شجاعت و شهامت مهم ترين خصوصيات برجسته رزمندگان و ايثارگران است و ما وظيفه داريم تا با فراهم كردن زمينه مناسب نسل جوان جامعه را با فرهنگ ارزشمند جبهه ها و دوران دفاع مقدس آشنا كنيم تا آنها نيز با الگو گرفتن از يادگاران دفاع مقدس در مسير سعادت و سلامت حركت كنند.
وي تاكيد كرد رسانه ها و مطبوعات در انتقال ارزشهاي دفاع مقدس  به جوانان كشور نقش مهمي دارند و مي توانند با فعاليت  و اطلاع رسانی شايسته در خصوص ارزش ها و دستاوردهاي دوران دفاع مقدس  فضاي معنوي جامعه راتقويت كنند.

لازم به ذكر است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی در منزل ابراهیم صبوری، سرهنگ رضایی، علیرضا عادلی و ملانوری كه از آزادگان، ايثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بودند حضور يافته و  با اهدا گل و لوح سپاس از شجاعت و رشادت های این یادگاران جبهه و جنگ قدردانی کردند.