خبر مسرت بخش رحیم سرهنگی در خصوص کاهش هزینه های درمانی بیمارستان کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از کاهش هزینه های درمانی در بیمارستان کیش خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی سه شنبه شب ۱۰ بهمن در بازدید سرزده از بیمارستان کیش از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و با برخی پزشکان و کادر درمان گفتگو کرد و در خصوص کاهش مدت انتظار بیماران و نمایش زمان تقریبی ویزیت و نوبت بیماران از طریق سایت اینترنتی بیمارستان تاکید کرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری های فصلی و نیز افزایش مسافر در این فصل از سال، از عموم مردم خواست تا با رعایت موارد بهداشتی متداول و اصل پیشگیری، در کاهش بیماری های فصلی در کیش نقش آفرینی کنند.

رحیم سرهنگی با بیان این که سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال کاهش هزینه های کیشوندان و گردشگران در حوزه درمان است؛افزود: به دنبال عمق بخشی به خدمات و افزایش سطح کیفی آن در بیمارستان کیش هستیم.

وی با اشاره به مصوبه شورای عالی بیمه سلامت در۲۴دی امسال گفت: درخواست سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر بهره مندی بیمارستان کیش از تعرفه های ویژه همچون بسیاری از مناطقی که سازمان تامین اجتماعی فاقد بیمارستان در آنجا است؛ پس از پیگیری های شش ماهه، خوشبختانه در این شورا مصوب شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: با انجام مقدمات اداری و ساماندهی سیستم حسابداری از ابتدای اسفند هزینه های درمانی مردم در بیمارستان کیش کاهش خواهد یافت.

رحیم سرهنگی تاکید کرد: با عملیاتی شدن این مهم ،۹۰درصد از هزینه های بستری و ۷۰درصد ویزیت پزشکان در بیمارستان کیش را بیمه های پایه و مابقی را فرد یا بیمه تکمیلی بیمار پرداخت می کند و افرادی که دارای بیمه تکمیلی هستند؛ تقریبا رایگان درمان خواهند شد.

رحیم سرهنگی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح و دریافت بازخوردها و رفع ایرادات احتمالی، شاهد رضایت مراجعه کنندگان به بیمارستان کیش خواهیم بود.