حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جمع بومیان جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف احوالپرسی و عیادت بومیان جزیره با تعدادی از معتمدین محلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در این دیدار با تاکید بر اهمیت صله رحم و پرس و جوی حال بومیان، رسیدگی به وضعیت آن ها را مهم عنوان کرد و گفت: بومیان کیش به پشتوانه قدمت و تجربیات گرانبهایی که دارند، می توانند در ارتقاء و توسعه حوزه های مختلف به ویژه گردشگری نقش مؤثری ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر پیگیری امور بومیان و رسیدگی به وضعیت منطقه بومی نشین جزیره تصریح کرد: بومیان، قدیمی ترین ساکنان جزیره هستند و برای ثبات و پیشرفت آن به ویژه در حوزه گردشگری تلاش های فراوانی کرده اند که به همین واسطه شاهد حضور چشمگیر گردشگران و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این منطقه از جزیره هستیم.

وی توجه به ارتقاء فرهنگ بومی را یکی از ارکان اصلی توسعه کیش برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم با اعتماد سازی و ارائه خدمات ویژه، بستری مناسب برای ایجاد فضای مشارکت با بومیان کیش را فراهم کنیم.

رحیم سرهنگی تصریح کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار آداب و آیین بومیان کیش در جذب گردشگر، لازم است اقدامات مهمی در بهره مندی هرچه بیشتر از آن صورت گیرد.گفتنی است، رحیم سرهنگی در این دیدار از منطقه بومی نشین کیش بازدیدی به عمل آورد.