جشن بزرگ منتظران مهدی (عج) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و خیل عاشقان امام عصر (عج) در کیش برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: امید به ظهور منجی جهان و روحیه انتظار رمز پیروزی ملت مسلمان ایران در عرصه های مختلف است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جشن بزرگ منتظران مهدی (عج) صبح امروز یکشنبه 2 خرداد با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، حجت الاسلام و المسلممین علیدادی امام جمعه کیش، مدیران ارشد و محلی، روحانیون و ساکنان همیشه در صحنه جزیره در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی در این مراسم ضمن تبریک عید فرخنده نیمه شعبان و همچنین سالروز آزاد سازی خرمشهر، و با اشاره به اینکه  انتظار فرج در بین پیروان تمام مذاهب و ادیان مشترک است گفت: امید به ظهورحضرت صاحب الزمان رمز پیروزی ملت مسلمان ایران در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است زیرا  ملتی که انتظار فرج را می کشد هیچگاه در برابر دشمن نمی شکند.

وی در خصوص فواید انتظار گفت: انسانی که در انتظار موعود است در حقیقت به سر چشمه  قدرت الهی متصل شده  و با نزدیک شدن به حضرت حق از جهل و گمراهی رهایی می یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: انتظار فرج یکی از اصلی ترین بخش های زندگی عاشقان واقعی امام عصر (عج) است و آنان با امیدواری انتظار می کشند  تا با آمدن او جهان از ظلمت نجات یافته و عدل و داد بر همه عالم حاکم شود.

وی با بیان اینکه امید در جامعه موجب سرزندگی افراد و استمرار روحیه مبارزه با دشمنان دین و بشریت می شود گفت: انسان امیدوار به آینده در مقابل ظلم تسلیم نمی شود زیرا معتقد است تسلیم یعنی توقف و انتظار یعنی حرکت و رسیدن به کمال از اینرو برای تشکیل حکومت مهدوی مشتاقانه انتظار می کشد و تقویت چنین بینشی در بین امت اسلام استکبار جهانی را به وحشت می اندازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در ادامه گفت: اعتقاد به امام زمام (عج) اعتقاد به منجی بزرگ عالم بشریت است که شفابخش همه بیماری ها، دغدغه، نگرانی و عذاب های روحی است.

حجت الاسلام شیرازی ضمن اشاره به اینکه استکبار در جهان، تروریسم را طراحی می کند، یاد آور شد: نقشه دشمنان اسلام در نابودی جمهوری اسلامی ایران نا کام ماند و آنها سعی کردند با وارد شدن به منطقه از جمله، عراق و سوریه،  به حکومت اسلامی ضربه بزنند، اما با امیدی که در دل مسلمانان وجود دارد این طراحی و توطئه جدید دشمن نیز شکست خورد.

لازم به ذکر است اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان دخترانه 22 بهمن، مداحی و مولودی خوانی و برگزاری مسابقه با مضمون اسامی، القاب و کنیه امام زمان (عج) از جمله بخش های این مراسم فرخنده بود.

همچنین در شب ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) مراسم جشن و جنگ شادی در تالار شهر کیش بر پا شد که با استقبال بسیار خوب ساکنان و گردشگران همراه بود. در این مراسم نیز عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و گردشگرانی که از سایر استان های کشور میهمان جزیره کیش بودند با مولودی خوانی و مداحی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) عرض ارادت کردند