جزیره کیش در سوگ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

مراسم عزاداری سردار بزرگ و پر افتخار ایران اسلامی، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهید پرور جزیره در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان جبهه مقاومت دوشنبه شانزدهم دی، که در مصلای بزرگ جزیره کیش برگزار شد، خیل عظیمی از مردم ولایتمدار و مسئولین جزیره کیش حضور داشتند که با سر دادن شعارهای لبیک یا حسین، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، خشم و انزجار خود را به اقدام جنایتکارانه امریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان را نشان دادند.  

شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، در این مراسم، شهادت سردار رشید سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر صاحب الزمان و ولی امر مسلیمن جهان، مردم بزرگ و رشید اسلامی و همچنین همه دلداگان در سراسر گیتی، تبریک و تسلیت گفت و افزود: حاج قاسم سلیمانی هدیه خداوند به جهان اسلام و بشریت بود. و دشمنان بدانند خون پاک این شهید والا مقام در جهان چنان جوششی ایجاد کرده است که کلید فتح قدس خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با بیان اینکه انتقام خون این شهدا، نابودی امریکای جنایتکار در منطقه است، اظهار داشت: هسته های مقاومت در سراسر جهان آماده انتقام سخت از اقدام ناجوانمردانه امریکای جنایتکار است، و از وحشتی که کل وجوشان را فرا گرفته است،  باعث شده ناوهای خود را چندین کیلومتر دورتر ببرند.

وی افزود: از زمان اعلام شهادت این سردار رشید اسلام، از لبنان، سوریه، یمن و ایران اسلامی همه یک صدا خواهان انتقام هستند و این انتقام قطعی و بسیار کوبنده و کمر شکن خواهد بود.

سرتیپ محمد سهرابی مشاور مقام معظم رهبری، شجاعت، ولایتمداری، جانبازی، تواضع، ولایی بودن را جز ویژگی های شخصیتی این سردار شهید برشمرد و گفت: اگر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نبود؛ عراق، سوریه و حرم شریفین هم نبود.

سرتیپ محمد سهرابی با اشاره به خون بسیجی، سپاهی، انتظامی، ارتشی و در یک کلام قاطبه امت حزب الله در جبهه ها که با هم در آمیخته است؛ خاطر نشان کرد: اینجا هم برای تشییع پیکر پاک آن سردار شهید سفر کرده و دیگر شهدای همراه به هم پیوند خورده است و پرچم آن سردار توسط جوانان حزب الله بر افراشته می شود.

وی از غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بابت برگزاری باشکوه این مراسم تشکر و قدر دانی کرد.

شیخ یعقوب شمس امام جماعت اهل سنت جزیره کیش، با بیان اینکه امریکای جنایتکار دست پلیدش به خون میلیون ها انسان بی گناه آلوده است؛ اظهار داشت: این شهید والامقام همانند همرزمان مجاهد و شهید خود از زمانی که پای در راه دفاع از اسلام نهاد همت والای خود را برای استقلال و آزادی کشور و رهایی آنان از دیو اشغالگر سپری نمود.  

وی افزود: در این مسیر الهی این سردار آرزویی جز شهادت نداشت و به راستی جز شهادت هم نمی تواند پاداشی دیگر برای این سردار بزرگ باشد. و همچنین با شهادت این سردار سلیمانی های دیگر متولد خواهند شد.

عرفان محی الدین نیز به نمایندگی از دانشجویان علوم پزشکی تهران و همه مردم کشمیر، پیام تسلیت و بیانیه دانشجویان خارجی را در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی قرائت کرد.

در پایان این مراسم مداح اهل بیت حاج مرتضی طاهری به عزاداری در رثای شهادت این سردار بزرگ و پر افتخار ایران اسلامی پرداختند.

گفتنی است در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سرتیپ محمد سهرابی مشاور مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جماعت اهل سنت کیش، شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولین ادارات و نهادهای مختلف، علمای اعلام و روحانیون و بویژه ساکنان ولایتمدار نگین خلیج فارس جزیره کیش در این عزاداری حضور داشتند