حجت الاسلام والمسلمین زم؛

جزیره کیش دانشگاه جامع توسعه یافتگی برای رشد گردشگری درمناطق آزاد کشور است

معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشور٫ جزیره کیش را الگوی شایسته توسعه گردشگری برای دیگر مناطق آزاد کشور دانست.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، حجت الاسلام محمد علي زم با اشاره به توسعه یافتگی جزیره کیش درماموریت محوله به این منطقه آزاد گفت: رشد گردشگری درجزیره کیش فرصت مغتنمی برای همه مناطق آزاد است تا درشکوفایی وارتقاء همه حوزه های موجود ومورد نیاز برای توسعه گردشگری از این منطقه آزاد الگو گیرند.

وی ازصرفه جویی درزمان وهزینه به عنوان بخشی از دستاوردهای بهره گیری از تجارب ارزشمند معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش یاد کرد وافزود: این معاونت هم اکنون به عنوان یک دانشگاه جامع درحوزه گردشگری آماده انتقال تجربیات وتخصص هایش به دیگر مناطق است .

معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشورگفت : جزیره کیش با توجه به توسعه ظرفیت ها وقابلیت های ایجاد شده می تواند به عنوان پیشرو و راهبر درارتقاء گردشگری مناطق آزاد کشور گام بردارد وسایر مناطق می توانند از این موقعیت وپیشرفت های حاصل شده درگردشگری کیش بهره ببرند.