جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی از  بیمارستان كيش

مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس با هدف جدا سازی بخش بیماری های ویروسی و عفونی از بیمارستان، در سالروز پیروزی انقلاب به بهره برداری رسید.
‎به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران سازمان و شرکت های تابعه، دکتر مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از پاکسازی بیمارستان و جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی و انتقال آن از شنبه 25 بهمن به مرکز بین المللی گردشگری خلیج فارس خبر داد.
‎مصطفی نادعلی نژاد با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به 2 نفر رسیده و تا چند روز آتی مرخص خواهند شد، رسیدن به چنین آرامشی را در گرو همت و همدلی همه جانبه مسئولان سازمان،  اقشار مختلف مردم ، کسبه، بازاریان و مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان و حمایت های مرکز توسعه سلامت عنوان کرد.
‎رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در تشریح وضعیت مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس افزود: اين مرکز 2 هزار و 400 متر مربعی، با ١٢٠٠ مترمربع زیربنای مفید درمانی ، 25  اتاق بستری 2 تخته و ظرفیت بستری 50 بیمار مجهز به دستگاه ونتیللاتور نیز می باشد و در کنار آن  درمانگاه تنفسی، عفونی، ویروسی، آنفلوآنزا و تمامی بیماری هایی که در آن تب و احتمال عفونت وجود دارد نیز در نظر گرفته شده است.
‎نادعلی نژاد گفت: در اين مجموعه داروخانه، اتاق تزریقات و فضای اقامتی برای پزشکان مستقر فراهم شده است و پزشکان متخصص داخلی، اطفال و عمومی این مرکز را پوشش می دهند.
‎وی با اشاره به آمادگی مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس برای ارائه خدمات در تمامی ایام تصریح کرد: بهره برداری از این مرکز و جداسازی بخش بیماران کرونایی از بیمارستان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش آرامش خاطر ساکنان، گردشگران و مردم را برای استفاده از خدمات درماني مطلوب دربیمارستان به خوبی فراهم می کند.
‎مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش همچنین با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری ها در ایام نوروز گفت: کمیته های نوروزی در حال برگزاری است و تمهیدات لازم برای زمان حضور گردشگران به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.
‎نادعلی نژاد با اشاره به آغاز واکسیناسیون  در کشور گفت: در مرحله اول کادر درمان به ویژه کادر ICU واکسن دریافت می کنند و در مراحل بعد زمان عمومی شدن واکسیناسیون از رسانه ها و صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد.
‎گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه كيش ,سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و داریوش سلیمی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد رضا رضا نیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش و جمعی از مدیران شرکت های تابعه سازمان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.