تکریم ارباب‌رجوع اصول ارائه خدمت در بیمارستان کیش است

رئیس بیمارستان تخصصی کیش، تکریم ارباب‌رجوع را شاخصه‌ی اصلی ارایه خدمات درمانی در کیش دانست و گفت: اجرای طرح سیار سلامت با ارائه خدمت به مردم کم‌برخوردار در تمام محله‌های کیش در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش، در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره بانوی ایران‌زمین، ضمن تبریک ولادت اسوه‌ی صبر و فداکاری، حضرت زینب سلام‌الله‌علیها، یاد پرستاران هشت سال دفاع مقدس، شهدای سلامت و مدافعین حرم را گرامی داشت و با اشاره به نگاه محمدرضا لواساني سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در ارائه خدمات بهینه در بخش سلامت، اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع از شاخصه‌های اصلی ارائه خدمت در بخش درمان کیش بوده است.

مصطفی نادعلی نژاد ادامه داد: طرح سیار كنترل سلامت با ارائه خدمت به مردم کم‌برخوردار در تمام محله‌هاي كيش در دستور کار قرار گرفته و تاکنون در قالب پنج پایگاه به تعداد ۹۰۰ بیمار خدمات پزشكي ارائه شده است.

دکتر نادعلی نژاد به برآورد سلامت در جایگاه ویژه‌تر این طرح در هندورابی اشاره کرد و افزود: مقرر شده است این خدمات هر دو هفته یک‌بار در این جزیره ارائه شود.

رئیس بیمارستان تخصصي و فوق تخصصي کیش به بحث آموزش در حوزه تکریم ارباب رجوع تاکید كرد و با بیان این مطلب که در مبحث ساختار پذیرش نیز، اصلاحاتی صورت گرفته، افزود: با نگاه گردشگری نیز طرح‌هایي آغاز شده و در دستور کار قرار گرفته است.

نادعلی نژاد در پایان، به تألمات روحی پرستاران در شرایط شیوع ویروس کرونا و مرارت‌های ایشان در جهت عدم سرایت بیماری به خانواده‌هایشان اشاره كرد و شعری را به خانواده‌ی كادر درمان و سلامت کیش هديه کرد.

گفتني است به همت اداره امور زنان کیش آیین اختتامیه جشنواره بانوی ایران‌زمین و تکریم روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور محمدرضا لواساني سرپرست سازمان منطقه آزاد كيش، معاونان و مدیران سازمان، کادر درمان و سلامت و عکاسان، در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش هم اكنون در حال برگزاري است.