تمدید اکران فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" در کیش

باتوجه به استقبال گسترده ساکنان جزیره کیش، اکران فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" به مدت ۵ شب دیگر تا سیزدهم اردیبهشت، تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" به همت مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان هفتم و هشتم  اردیبهشت اکران شد.

همچنین به خاطر استقبال گسترده ساکنان و گردشگران جزیره کیش  فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" تا سیزدهم اردیبهشت، ساعت 21 در سینما لبخند کیش اکران می شود. 

این فیلم در ژانر دفاع مقدس گوشه هایی از ۴ سال پایانی عمر شهید مهدی باکری و برادرش حمید باکری است که با روایت ملموس و متفاوت از ابعاد مختلف زندگی این فرمانده دلاور لشکر ۳۱ عاشورا، در چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ کاندید ۱۴ جایزه شد که در نهایت ۵ جایزه اصلی این جشنواره از جمله جایزه بهترین فیلم این دوره از جشنواره را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" با روایت مستندگونه، زندگی ساده و ارزش‌های والای شهید باکری و از خودگذشتگی و ایثار و مقاومت این قهرمانان در فضای ساده، صمیمی و دلنشین بدون هیچ‌گونه ادعا و عامه‌پسندانه را به تصویر کشیده است که همین امر سبب شده مخاطبان زیادی را جذب کند.

گفتنی است فیلم موقعیت مهدی پیش از این در چهلمین جشنواره فیلم فجر کیش به نمایش گذاشته شده است.