بسم الله الرحمن الرحیم


خانواده محترم مرحوم محمد زارعي

خاطره زحمات بيدريغ و حس مسئوليت پذيري مردان بلند همتي كه در عرصه خدمت به هموطنان و حفظ طراوت فضاي شهري جزيره كيش، بي منت و خالصانه تلاش كردند هميشه در ياد ساكنان مهربان جزيره كيش باقي خواهد ماند. و آن هنگام كه بانگ رحيل، كوچ خدمتگزاري صديق را خبر مي دهد، همگان در سوگ اين انسان هاي خدوم، صادق و متعهد اندوهگين شده و با دلي دردمند زحمات آنان را ارج مي نهند.

برادر گرانقدر، محمد زارعي ششمين هموطن عزيزي است كه در جزيره كيش و بر اثر ابتلا به كوييد ١٩ به ديار باقي شتافته است. 

ضمن تقدير از تلاش هاي ارزشمند اين انسان سخت كوش كه بيش از ١٢ سال در عرصه زيباسازي و نظافت فضاي شهري كيش مخلصانه خدمت كرد، از پروردگار متعال براي آن مرحوم مغفور ، رحمت واسعه الهي و براي خانواده معزز وي صبر و شكيبايي خواستارم.

اميدوارم كه روح بلند تمامي اين هموطنان عزيزي كه بواسطه بيماري كرونا در جزيره كيش جان به جان آفرين تسليم كردند، قرين آرامش و غفران الهي باشد و خانواده هاي بزرگوار آنان نيز در سايه لطف پروردگار بتوانند با صبر و بردباري از اين روزهاي سخت و اندوه بار عبور كنند.

بي ترديد در اين روزهاي تلخ درگذشت هموطنان بر اثر پاندمي كرونا، دل هاي ساكنان فرهيخته جزيره كيش نيز اندوهگين و سوگوار است، اما غم و اندوه به تنهايي چاره ساز نيست، بلكه بايد همه در كنار هم با نگرشي مسئولانه به رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي همت گمارده و تلاش كنيم تا با ياري خداوند و به مدد زحمات شبانه روزي كادر درمان، از بروز حوادث تلخ جلوگيري كرده و حافظ جان يكديگر باشيم.

هريك از ما در برابر تمامي افراد جامعه، مسئول خواهد بود و شايسته است تا با همتي مضاعف، دستورات بهداشتي را در فضاي جامعه و ارتباط با هموطنانمان رعايت كنيم.

اميد است تا به لطف پروردگار مهربان بزودي شاهد مهار كامل اين بيماري در تمامي شهرهاي كشورمان و جزيره زيباي كيش باشيم.

غلامحسين مظفري

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل