تقدیر سرهنگی و اعضای شورای تامین کیش به ‌مناسبت روز پدافند هوایی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: روز پدافند هوایی، فرصت مغتنمی برای آشنایی مردم، به ویژه نسل جوان با فداکاری ها و جانفشانی های کارکنان قرارگاه پدافند هوایی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی، رحیم سرهنگی مدیرعامل این سازمان به همراه برخی از اعضا شورای تامین،  با حضور در پایگاه هوایی با سرهنگ جواد پور خسروانی فرمانده پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش دیدار کردند.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار، با تبریک روز پدافند هوایی به اهمیت و مأموریت ویژه این نیرو اشاره کرد و اظهار داشت: غیور مردان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ، دلیر مردان شهامت، ایثار و شهادت و حافظان آسمان کشورمان، امروز در جای جای این سرزمین پرافتخار از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، اسطوره های گمنامی هستند که با نگاه تیزین و دست بلندشان، سدی مستحکم در برابر اهریمنان ایجاد کرده اند.

وی تاکید کرد: دهم شهریور که با تصویب فرماندهی مقام معظم کل قوا به عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده؛ فرصت مغتنمی است تا از غیور مردان پدافند هوایی قدردانی شود.آنان با چشمان همیشه بیدار و تیزین و با ایثار، شجاعت و پایمردی در سال های غرور آفرین ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن با رصد هوشمندانه و شبانه روزی، مانع از نفوذ دشمنان به حریم هوایی کشورمان شدند و جا دارد مردم نیز بیش از پیش با فداکاری های کارکنان این نیرو آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک این روز به آحاد کارکنان سلحشور و ولایتمدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان اظهار داشت: از خداوند متعال، ارتقای روز افزون نیروی پرافتخار پدافند هوایی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواستارم.

همچنین سرهنگ جواد پورخسروانی در این دیدار ضمن خیر مقدم به میهمانان و گرامیداشت دهم شهریور روز پدافند هوایی گفت: امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر پدافند هوایی به قدرتی بازدارنده تبدیل شده است.

وی ادامه داد: غیورمردان پدافند هوایی دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا هستند و آمادگی دارند با تمام وجود در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم دفاع کنند.

در پایان این دیدار لوح سپاس از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به سرهنگ جواد پورخسروانی فرمانده پایگاه پدافند این جزیره اهدا شد.