تقدیر امام جمعه کیش از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مدیر جهادی

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کسب عنوان ارزشمند مدیر جهادی اجرایی را به دکتر مونسان تبریک گفته و با اهدای لوح از وی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور ببین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی خطیب جمعه کیش در نمازجمعه این هفته 29 بهمن کسب عنوان ارزشمند مدیر جهادی اجرایی جمهوری اسلامی ایران را در بین تعداد زیادی از مدیران کاردان و متعهد، کاری ارزنده و بزرگ عنوان کرد و با اهدای لوح وگل از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش که با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات مدبرانه در جهت توسعه کیش موفق به کسب این عنوان شد تقدیر کرد.

در متن این تقدیر نامه از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه جزیره کیش آمده است:

برادر گرامی مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش

جناب آقای دکتر علی اصغر مونسان

کار در میدان سخت و پر انتقاد اجراء و عمل، قرین فراز و نشیبهای فراوان است، که ظهور و بروز جدی عملکرد مثبت این صحنه سخت کاریست که جزء با توکل بر خدا و خدمت صادقانه به مردم و مغتنم شمردن فرصتها و قصد قربت و چشم داشت اخروی میسر نمی باشد.

تقدیر از عملکرد جهادی جنابعالی در سال اقدام و عمل در مسیر مبارک اقتصاد مقاومتی، ما را بر این داشت تا از تلاش و پشتکار شما تقدیر نموده و نائل شدن به عنوان ارزشمند مدیر جهادی در بین دهها هزار مدیر خدوم کشور را به حضرتعالی تبریک می گوییم.

باشد تا در پناه حق و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) به خدمت جهادی خود ادامه دهید.