تقدير مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از حضور پرشور و شعور ساكنان و گردشگران منطقه در انتخابات 1400

جعفر آهنگران ضمن تقدیر از حضور پر رنگ ساکنان و فعالان عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کیش در صحنه انتخابات، انتخابات ١٤٠٠ را تجلي وفاق ملي و جشن همدلي عنوان كرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم کیش در حماسه انتخابات 28 خرداد ١٤٠٠ كه با مشاركتي مسئولانه همراه با هموطنان سایر نقاط کشور پاي صندوق های رای حاضر شده و حماسه اي دیگر افريدند ، افزود: برای این اتفاق مبارک به ساکنان کیش، فعالان عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کیش و تمام نهادهایی که یک روز خوب را با همکاری و تشریک مساعی خود رقم زدند تبریک می گویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: تعبیر من این است که پس از انتخابات ریاست جمهوری با این نتیجه، روزگار وفاق در کشور ایجاد شده و امروز حرکت بسیار زیبای مقام محترم ریاست جمهوری و همچنین سایر نامزدها در تبریک به نامزد منتخب، فضاي امیدواري و نشاط را در کشور زنده كرد.

آهنگران با بیان اینکه روز و روزگار زیباتر و پر امیدتری در انتظار ملت بزرگ ایران است گفت: اين نشاط و اميد حق ملت ایران است که با وجود تمامی مشکلات يقين داشتند که باید در تعیین سرنوشت خود فعالانه مشاركت كنند و هیچ مانعی بازدارنده آنها برای حضور در صحنه نخواهد بود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: اين پيروزي ملي را به یکایک مردم و هموطنان عزیزم به ویژه ساکنان جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.