تاکید بر حل مشکلات موجود در حوزه های اجتماعی و فرهنگی کیش

طبق دستور مهدی کشاورز؛ معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان نسبت به تهیه فهرست جامعی از مسوولیت های اجتماعی، فرهنگی و اولویت بندی هزینه ها با هدف مرتفع شدن مشکلات موجود در جزیره کیش اقدام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست صمیمانه با امام جمعه کیش، ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد که شامگاه چهارشنبه 4 آبان در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: باید در تمام حوزه ها بر توازن توسعه به ویژه در بخش فرهنگی با رویکرد علمی توجه ویژه شود.

کشاورز اظهار داشت: با هم افزایی و همکاری خیرین و سرمایه گذاران ظرف سه سال آینده تمام مشکلات مربوط به مساجد کیش با اولویت بندی هزینه ها در حوزه های مختلف مرتفع می شود.

کشاورز گفت: این امر مهم با بهره گیری از ظرفیت نهاد امام جمعه، منابع انسانی، ساختاری و ... قابل حل می باشد و حمایت های لازم در جهت رفع آنها انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری نشست هایی با محوریت بررسی و ارائه راه کارهایی برای حل مشکلات موجود را نشان از اهتمام ویژه مسوولان و مدیران سازمان نسبت به مسائل فرهنگی در این منطقه عنوان کرد.

بی نیاز در رابطه با اجرای برنامه های مفید و حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد، افزود: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و ایفای نقش مهم مجموعه های فرهنگی حوزه نهاد امام جمعه می توانیم شاهد اتفاقات مسرت بخشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

یاسر شاه پیری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان در خصوص توجه به فعالیت های مختلف در مساجد کیش تصریح کرد: تابستان امسال در مساجد کیش کلاس هایی در حوزه های فرهنگی، هنری  و ورزشی برگزار شد.

شاه پیری در این نشست، اظهار داشت: ضمن بهسازی مساجد و اتمام مصلی کیش، ساخت مساجد نیمه کاره نیز در دستور کار قرار گرفته است.