بین المللی شدن روحیه استکبار ستیزی حاصل تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری است

امام جمعه کیش: استکبار ستیزی و مقابله با امریکا آموزه قرانی است و با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری این روحیه استکبار ستیزی جهانی و بین المللی شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش با بیان این که سیزده آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: این روز؛ نماد استکبار ستیزی مردم کشورمان و یاد آور حماسه ها، رشادت ها و فداکاری های دانش آموزانی می باشد که برای عزت، کرامت، استقلال و آزادی کشور جان عزیزشان را فدا کردند.

بی نیاز با تاکید بر این که سیزده آبان به همه عالم ثابت کرده که شکوه، قدرت و اسکتبار جهانی پوشالی است، اظهار داشت: این روز علاوه بر این که سالروز تبعید حضرت امام رضوان الله تعالی الیه به خاطر اعتراض به تصبیت قانون کاپیتولاسیون است درس غیرت، شجاعت، تدیون و بصیرت به دانش آموزان انقلابی آموخت.

وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی (ره)، اظهار داشتند: آن چه که امریکا می خواهد سند بردگی مردم است و ایران را به یک مستعمره برای امریکا تبدیل می کند و ما با آن مخالف هستیم.  

امام جمعه کیش سیزده آبان را روز سرنوشت ساز جنبش دانش آموزی عنوان کرد و بیان داشت: در این روز تعداد زیادی از دانش آموزان کشورمان جان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، گفت: امروز اعلام می کنیم دانش آموزانی که بر علیه طاغوت ایستادند و اکثر انها امروز هستند و در کنار آنها فرزندان و نوه هایشان در این مدارس حضور دارند و همانند پدر بزرگوارشان برای آزادی و استقلال کشورمان تلاش می کنند.

وی، اظهار داشت: امریکا و اسرائیل و استکبار جهانی منفور ترین کشورها و حکومت ها در جهان هستند و در شهرهای مختلف امریکا و اروپا تظاهرات ده ها هزار نفری و حتی صد ها هزار نفر بر علیه جنایت استکبار جهانی به پا خواستند.

به گفته بی نیاز، اینها نتایج تلاش، شجاعت، ایثار، حماسه و فداکاری شما به ملت عزیز ایران و فرهنگیان بزرگوار و دانش آموزان عزیز می باشد

امام جمعه کیش، تاکید کرد: از قرآن، دین و پیامبر درس گرفته ایم که مقابل ظالم و مستکبر سکوت نکنیم و انقلاب اسلامی ایران باعث می شود که زمینه نابودی مستکبران و ظالمان و طاغوت فراهم شود.