برگزاری نشست صمیمانه با عرضه کنندگان محصولات فرهنگی در کیش

یاسر شاه پیری در این نشست صمیمانه، برگزاری کلاس های خلاقیت و افزایش تجهیزات کتابخانه های مدارس را گامی مهم و ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی میان دانش آموزان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، یاسر شاه پیری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در نشست صمیمانه با عرضه کنندگان محصولات فرهنگی و فروشندگان کتاب در جزیره بر لزوم اهمیت برگزاری کلاس های خلاقیت در مدارس کیش اشاره کرد و گفت: جهت برگزاری شایسته کارگاه های آموزشی و نمایشگاه های مختلف در این منطقه از عرضه کنندگان محصولات فرهنگی و فروشندگان کتاب حمایت های مالی می شود.

شاه پیری با بیان این که ارائه کتاب های مناسب از ناشران مطرح با عناوین ارزشمند باید اولویت برنامه های آتی در این حوزه باشد، افزود: با هدف برگزاری پویش های کتاب و کتاب خوانی، محصولات فرهنگی شاخص کتاب فروشی های جزیره کیش در بیلبورد های سطح شهر برای عموم مردم معرفی و اطلاع رسانی می شود.

وی اظهار داشت: با حمایت و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش در بخش حمل و نقل روند انتقال کتاب به جزیره کیش تسهیل می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: برگزاری کافه کتاب در ترویج فرهنگ کتابخوانی و ساماندهی سواحل در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در نشست صمیمانه عرضه کنندگان محصولات فرهنگی و فروشندگان کتاب در سطح جزیره کیش مشکلات، دغدغه ها، انتقادات و پیشنهادات کتاب فروشان در راستای ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب خوانی مورد بررسی قرار گرفت.

در نخستین نشست صمیمانه معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با مدیران کتاب فروشی های جزیره کیش، عقیل نقشبندی سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان، رضا اردلان مدیر فرهنگی و آموزشی و عالمه خسروی رییس اداره امور زنان سازمان  بعد از ظهر شنبه ۵ شهریور در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.