برگزاری نخستین همایش سلسه برنامه های راه و رسم زوج شدن در کیش

نخستین همایش سلسه برنامه های راه و رسم زوج شدن در راستای افزایش مهارت های زندگی و تحکیم بنیاد خانواده ها، شامگاه شنبه 23 مهر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز در این همایش که با حضور جمعی از کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش به همراه خانواده ها برگزار شد؛ ضمن قدردانی از همراهی صبورانه و دلسوزانه خانواده کارکنان سازمان بر اهمیت نقش زوجین جهت پیشرفت و موفقیت های کاری آنها در زندگی شخصی اشاره کرد.

وی در خصوص برگزاری همایش سلسه برنامه های راه و رسم زوج شدن، عنوان کرد: زندگی مشترک پیامبر اسلام الگویی ارزشمند برای زوج ها محسوب می شود که با تفکر و تامل بر نوع زندگی و روابط پیامبر (ص) و حضرت خدیجه(س) می توان به بسیاری از مشکلات زندگی مشترک قائق آمد.

لازم به ذکر کارگاه آموزشی با حضور دکتر حمید حبشی روانشناس بالینی و اجرای تئاتر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این همایش بود.

همچنین سلسه برنامه های راه و رسم زوج شدن توسط اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش با هدف افزایش مهارت های زندگی میان اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.