برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کیش، نمادی از وحدت و اراده امت اسلامی

ساكنان و گردشگران مومن و روزه دار جزیره كيش همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، ندای مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائيل و مرگ بر انگلیس را در آسمان كيش طنين انداز کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس، مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در این راهپیمایی، همدلی و هم زبانی با همه مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین را مهمترین پیام مردم برای حضور در این حماسه بزرگ عنوان کرد و گفت: این همدلی سبب می شود برادران ما در فلسطین بتوانند با قوت قلب بیشتر به راهی که انتخاب کردند ادامه دهند.

سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور، اظهار داشت: حمایت های کشورهای آمریکا و اروپایی مسئله ای نیست که این مهم به فراموشی سپرده شود و گذشت زمان سبب نادیده گرفتن حقوق مردم بی پناه فلسطین نخواهد شد؛ از این رو پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را اعلام کردند تا مردم با حضور گسترده در این حماسه پر شور از مظلومان فلسطین حمایت کنند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطر نشان کرد: زمانی که انتفاضه فلسطینی ها با سنگ بود امروزه با موشک می توانند از خودشان دفاع کنند و پاسخ دشمن را بدهند، افزود: حمایت های بی دریغ غربی ها نمی تواند موثر واقع شود و در جنگ 22روزه شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی دیگر آن قدرت لازم را ندارد.

بر اساس اين گزارش مردم ولایتمدار جزیره کیش، ساعت: ١١ و سي دقيقه جمعه نهم اردیبهشت با شرکت در راهپيمايي با شكوه روز جهانی قدس از میدان المپیک با سر دادن شعارهاي، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس و مرگ بر منافقین مزدور، فلسطین قهرمان همیشه پاینده است، مرگ بر آل سعود خائن به سمت مصلاي بزرگ كيش حركت كردند.

شركت كنندگان مومن و روزه دار در اين راهپيمايي با در دست داشتن پلاكاردها و دست نوشته هايي با عناوين مختلف، حمايت قاطع خود را از زنان و كودكان بي دفاع فلسطين اعلام كرده و جنايات رژيم صهيونيستي و حاميانش را محكوم كردند.

در اين حماسه پرشور، اقشار مختلف مردم در كنار مسئوولان محلي بار دیگر در حمایت از همه مسلمانان جهان، آزادي قدس شریف و مردم مظلوم فلسطين؛ نمادی از وحدت و اراده امت اسلامی را به تصویر کشیدند.

همچنین قطعنامه ای در 7 بند،  پایان راهپیمایی روز جهانی قدس میان جمع پر شور گردشگران و مردم ولایتمدار کیش قرائت شد.