در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش با سازمان لیگ فوتبال ایران مطرح شد:

برگزاری دوره های آموزش زبان تخصصی برای پرسنل سازمان لیگ فوتبال ایران

بر اساس امضای تفاهم نامه ای؛دوره های آموزش تربیت مربی، آموزش زبان تخصصی برای متقاضیانی که از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به موسسه علوم و فنون کیش معرفی می شوند، برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش از همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و گردشگری این موسسه با سازمان لیگ فوتبال ایران خبر داد و گفت: موسسه علوم و فنون کیش به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان‌های خارجی در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه آموزش و بیش از ۱۲۰ شعبه در سراسر کشور، به سازمان لیگ فوتبال ایران خدمات آموزشی ارائه خواهد داد.

همچنین توفیقی در ادامه افزود: به جز پرسنل سازمان لیگ فوتبال ایران، بازیکنان باشگاه ها و نمایندگان برگزاری کننده مسابقات و خانواده های آنان نیز می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی در خصوص ساماندهی و تشکیل اردوهای آماده‌سازی باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال در رده‌های مختلف سنی در جزیره کیش اظهار داشت: تعیین سطح و نام نویسی از پرسنل و مخاطبان سازمان و خانواده های آنان در قالب دوره‌های آموزش زبان‌های خارجی برای رده‌های سنی بزرگسالان، نوجوانان، کودکان، و خردسالان در هریک از شعب منتخب موسسه علوم و فنون کیش در سراسر کشور انجام می شود.

همچنین در راستای انعقاد تفاهم‌نامه؛ طراحی دوره‌های تخصصی از جمله آموزش تخصصی مترجمین جهت ارائه خدمات به باشگاه‌ها از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

گفتنی است سازمان لیگ فوتبال ایران مسئول برنامه ریزی و برگزاری کلیه مسابقات فوتبال لیگ در تمام رده ها و در دو گروه بانوان و آقایان و همچنین کلیه رده های سنی می‌باشد.