برگزاری جشنواره های ویژه بانوان در گرامیداشت روز کیش و هفته وحدت

اداره امور زنان معاونت فرهنگی و اجتماعی در گرامیداشت روز کیش و هفته وحدت، برنامه های ویژه ای را از 20 تا 24 آبان تدارک دیده است.

 به­ گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایشگاه صنایع دستی بانوان کارآفرین و هنرمند به منظور تقویت مشارکت‌های اجتماعی بانوان هنرمند وتوانمندسازی آنان در ایجاد اشتغال فصلی به همراه جشنواره کودک، جشنواره بادبادک ها، اجرای موسیقی سنتی و محلی، جشنواره غذاهای خانگی و مسابقه و سرگرمی از 20  تا 23 آبان هر روز از ساعت 17:30 تا 21 در محل اسکله بزرگ تفریحی کیش برپا می شود.

گشایش مجموعه ورزشی- تفریحی هتل شایگان از برنامه های اداره امور زنان کیش در گرامیداشت هفته وحدت و روز کیش است که دوشنبه 20 آبان گشایش می یابد .

این مجموعه، نخستین مجموعه تمام وقت ویژه بانوان است که شامل بخش های گوناگون از جمله سالن ورزشی، ماساژ، ارائه خدمات بهداشتی و زیبایی و­ کافی شاپ می باشد که برای 40 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

همچنین در مراسمی که ویژه بانوان است؛ از بانوان پژوهشگر جزیره کیش، 20  آبان در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی تجلیل می شود. 

برنامه یوگا - مدیتیشن و جشنواره بازی های شاد­کودکانه  نیز20 ، 23 و 24 آبان، ساعت 11 تا 17 در محل پلاژ بانوان اجرا می شود.