برگزاري 40 دوره آموزش فرهنگ كيشوندي با حضور بيش از 4700 نفر از ساكنان كيش

ارتقای سطح دانش ساكنان در زمينه معيارهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي جزيره كيش و ترويج فرهنگ صحيح شهروندي از مهم ترين اهداف دروه هاي آموزش فرهنگ كيشوندي است

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کیشوندی و رعایت قوانین و مقررات در اين منطقه آزاد، برگزاري دوره هاي آموزشي فرهنگ كيشوندي از آذر سال 1393 آغاز شد و تا15 شهريور امسال 40 دوره از اين كلاس هاي آموزشي برگزار شده است.

از ابتداي برگزاري اين دوره هاي آموزشي تا تا15 شهريور امسال 4 هزار و 710 نفر از ساكنان جزيره كيش در اين دوره هاي آموزشي شركت كرده اند.

ارتقای سطح دانش و اطلاعات افراد ساکن در جزیره زیبای کیش از شرایط و معیارهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و زیست محیطی، ترویج فرهنگ صحیح شهروندی و ایجاد انگیزه در ساكنان کیش جهت پایش قانون مداری موجود در سطح جزيره از مهم ترين اهداف برگزاري اين دوره هاي آموزشي است كه به همت سازمان منطقه آزاد كيش و با همكاري دانشگاه جامع علمي – كاربردي برگزار مي شود.

کیش شناسی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش، مهارت های زندگی، قوانین و مقررات مناطق آزاد، فرهنگ زندگی شهری، آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آسیب شناسی اجتماعی  و قرائت گروهي ميثاقنامه كيشوندي از جمله بخش هاي متنوع دروه هاي آموزش فرهنگ كيشوندي است.