به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کیش، در این میز خدمت رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه و مسوولان بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان، دستورات لازم در خصوص بررسی کارشناسی درخواستها و مطالبات مردمی را صادر و بر ارائه راهکار کارشناسی جهت رفع مشکلات آنان تاکید کردند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این میز خدمت که با شعار« جمعه ها تعطیل نیست» بر پاشده است از تمامی مسوولان خواست رسیدگی و بررسی سریع درخواست های مردمی و رفع موانع کسب و کارها را در چارچوب قوانین و مقررات را در دستور کار خود قرار دهند.
بر اساس این گزارش طرح های کسب و کارهای بومیان در بخش بومگردی، دریا و صنعت، مجوزهای صیادی، مباحث مربوط به شهر سازی، مسکن و وضعیت معیشتی از جمله موارد مطرح شده در این میز خدمت بود.
گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش مصمم به ترویج فرهنگ پاسخگویی مسوولان این سازمان در قالب دیدارهای مردمی و میز های خدمت است و در این راستا سیستم ارزیابی از ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در جزیره کیش را نیز در دستور کار قرار داده است تا بر اساس نظرخواهی از مردم در فضای مجازی و نظرسنجی از آنان، نقاط ضعف و قوت دستگاه های مستقر در کیش شناسایی شود.