برنامه‌های متنوع کیش برای روز دانشجو

برنامه بزرگ 16آذر روز دانشجو، با مشارکت فراگیر دانشجویی در جزیره کیش اجرا می شود


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه روز دانشجو نماد استکبار ستیزی، هوشیاری و بصیرت پنج شنبه 16 آذر از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه در مصلی جزیره کیش برگزار می شود.

دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه ها، اجرای ویژه برنامه روز دانشجو، اقامه نماز ظهر و عصر و پذیرایی نهار از جمله برنامه هایی است که برای روز 16 آذر تدارک دیده شده است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو مسابقات ورزشی دانشگاه های کیش از سه شنبه 14 آذر با انجام مسابقات والیبال ساحلی ویژه آقایان از ساعت 18در مجموعه ورزشی ساحلی و پلاژ آقایان آغاز می شود.

مسابقات تنیس روی میز، دارت، طناب کشی، فوتبال دستی و طناب زنی همزمان برای آقایان و بانوان از ساعت 16 پنج شنبه 16 آذر به ترتیب در زمین اسکیت شماره 3 و یک دهکده ورزشی المپیک برگزار خواهد شد.

  بر اساس این گزارش ویژه برنامه دانشگاه علمی کاربردی کیش نیز به مناسبت روز دانشجو در پنج شنبه 16 آذر از ساعت 18اجرا می شود. سخنرانی، اجرای موسیقی و تجلیل از مدال آوران و منتخبان دانشجویی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده دانشگاه علمی کاربردی برای گرامیداشت روز دانشجو است.