بازديد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از صدا و سيماي مركز كيش

دكتر مونسان در بازدید از صدا وسیمای کیش از بخش های مختلف اداری ، تولید و پخش دیدن كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش و جمعي از مديران اين سازمان صبح روز دوشنبه 27 مهر ، از صدا و سيماي كيش بازديد كردند .

دكتر مونسان در اين بازديد ضمن تشكر از زحمات بي وقفه كاركنان صدا و سيماي كيش ، فعاليت هاي اين مركز را با توجه به كمبود ها و محدوديت ها، كاري جهادي دانست و گفت: درطول سالهای گذشته که با دشواری ها وتحمیل مشکلات بسیار برکشورما همراه بوده است در نظام جمهوري اسلامي ايران در تمام بخش ها ، مديريت و كارها به صورت جهادي انجام شده است .

وي يادآور شد : بسياري از رسانه هاي خارجي از انتشار اخبار اين منطقه همچون جنگ يمن شانه خالي مي كنند. اما صدا و سيما وظيفه خطير و مهم اطلاع رساني از وقايع را به خوبي انجام مي دهد.

 مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از مديران و برنامه سازان صدا و سيماي كيش خواست تا منعكس كننده نواقص هم باشند به نحوي كه به فضاي عمومي كيش مخصوصاً گردشگري اين منطقه صدمه اي وارد نشود چرا كه صدا و سيما يكي از اركان تبليغ و جذب گردشگر به اين جزيره است.

وي در پايان ضمن اشاره به فضاي مذهبي كه دراين ايام در جزيره كيش حاكم است عنوان كرد بسياري از گردشگران مذهبي اين ايام را براي سفر به كيش انتخاب مي كنند و صدا و سيما نيز در به تصوير كشيدن فضای معنوی کیش درماه محرم نقش مهمي دارد.

در اين مراسم قاريان پور مدير كل صدا و سيماي مركز كيش نيز به ارائه گزارش عملكرد اين مركز پرداخت و عنوان كرد در اين مركز13 ساعت برنامه از سيما و 18 ساعت برنامه از راديو و 8 بخش خبري از راديو پخش مي شود و سعي برنامه سازان اين مركز اين است كه كمتر از برنامه هاي تأميني استفاده شود.

قاريان پور گفت : برخي از  توليدات صدا و سيماي كيش از شبكه هاي " I FILM"  و" شما" پخش مي شود ضمن اينكه تعاملي نيز با ساير مراكز صدا و سيما در سراسر كشور جهت پخش برنامه هاي اين مركز و تبليغ جزيره كيش با هدف توسعه گردشگري وجود دارد.

گفتني است مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش و هيئت همراه از بخش های مختلف صدا و سيماي مركز كيش و همچنين از ساختمان جديد در دست ساخت صدا و سيما وواحد برون مرزی نیز بازديد كردند.