ایجاد رونق کسب و کارها در مراکز تجاری کیش

اجرای طرح بازدید از مراکز تجاری کیش با هدف ایجاد رونق کسب و کارها و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین همتی با بیان این که هر هفته  بازدیدها از مراکز تجاری کیش با هدف مرتفع شدن مشکلات و ایجاد رونق کسب و کارها انجام می شود،  گفت: با برنامه ریزی لازم و تدابیر اتخاذ شده از سوی شورای مدیران سرمایه گذاری؛ مشکلات و موانع موجود در حوزه کسب و کار ها مرتفع می شود.

 سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با برگزاری جلسه با هیئت مدیره مراکز تجاری کیش اظهار داشت: طی جلسه‌ای با هیئت مدیره بازار مرجان مشکلات این بازار مورد بررسی قرار گرفت.

همتی با بیان این که بازار مرجان یکی از مراکز فعال تجاری و اثرگذار در اقتصاد جزیره کیش است،  گفت: با تهیه صورتجلسه ای موارد عنوان شده پیگیری و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست مشکلات ملکی، سرمایه گذاری، مجوزها، زمان بندی صدور مجوزها و قراردادهای مربوط به غرفه ها از جمله مباحث مطرح شده از سوی رئیس هیئت مدیره بازار مرجان بود.

گفتنی است سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش صبح چهارشنبه 15 دی با هدف بررسی  و ارائه راه کارهای موثر برای مرتفع شدن مشکلات فعالان این حوزه از مرکز تجاری مرجان بازدید کرد.