انتصاب سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش

محسن نظر پور به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی، سرپرست این سازمان طی حکمی محسن نظر پور را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب کرد.

درحکم لواسانی خطاب به نظرپور آمده است:

با استعانت از خداوند متعال و نظر به تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره (موظف) شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود علاوه بر وظایف ذاتی آن شرکت، موارد زیر را به صورت ویژه، مد نظر قرار دهید:

1- تحول و اصلاح روش‌های واحد اجرائیات آن شرکت در نحوه مواجهه و برخورد با ناهنجاری ها و تخلفات در جزیره 

2- تسریع در تصمیم گیری و اصلاح فرآیندهای شهرسازی، عمرانی و انضباط مالی و اداری در جهت رفع امضاهای سلیقه‌ای و حذف فساد 

3- توجه به اجرای طرح های جامع و راهبردی و همکاری با شورای عالی معماری و شهرسازی و معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان

4- جلوگیری از اسراف، اشراف گرایی، هدر رفت بیت‌المال و شناسایی منابع درآمدی پایدار شهری برای رسیدن به کیفیت بالاتر در نگهداشت شهر 

5- توجه ویژه به ارائه خدمات ارزانتر به ضعیف ترین اقشار جامعه (خصوصاً کمک به عرضه مستقیم در بازارهای میوه و تره‌بار، بازار ماهی و کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی)

6- نوآوری و خلاقیت در پوشش فراگیر خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران در غالب شهر هوشمند

7- تحول در مدیریت هزینه‌ها و نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری، عمرانی و فضای سبز با به کارگیری پیمانکاران صالح، متخصص و متعهد.

 امید است با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر گرانقدرمان در جهت تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بکوشیم تا موجبات خوشنودی خداوند متعال و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان فراهم گردد.

گفتنی است از خدمات عبدالنبی شرفی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.