امام جمعه کیش: همه ما امروز مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم

امام جمعه کیش ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین، بر تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه هاینماز جمعه این هفته جزیره 16 دی گفت: مادران شهدا با تاسی ازبانوانی همچون ام البنین بهترین معامله را با خدا کرده و سختیفراق عزیزان و مشکلات را به خاطر رضای خدا تحمل می کنند وهمه ما امروز مدیون شهدا و خانواده های شهدا ، مادران وهمسران شهدا هستیم و باید شأن و مقام این بزرگواران را ارجنهیم.

وی ادامه داد: ترویج دین گریزی دسیسه تاریخی دشمنان اسلاماست و تا کنون در قالب برنامه های مختلف آن را در کشورهایاسلامی پیاده کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با اشاره به توافقنامه آمریکا و انگلیس در چنین روزهایی در سال 1321 برای مقابله و چپاول کشورمان، اظهار داشت: از بین بردن نیمی از مردم ایران بر اثر قحطی و در راستای منافع خود در جنگ جهانی؛ کودتای 28 مرداد و بازگرداندن رژیم پهلوی و به راه انداختن جنگ تحمیلی گوشه ای از سابقه دشمنی و کینه دشمنان ایران اسلامی است که این دسیسه ها و فتنه ها هنوز نیز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دارد.

امام جمعه کیش با اشاره به دیدار خانواده های آیت الله مصباحیزدی و شهید سلیمانی، انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا وبانوان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، از مردم خواست با اهتمام به محور بیانات مقام معظم رهبری در این چهار دیدار، آن را نصب العین خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با تبریک انتصاب سعید پورزادی به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش افزود: پورزادی در لحظات بحرانی کمک جزیره کیش بوده است و در مدیریت بحران و در دو مرحله دوران گذار ، به خوبی ثابت کردندکه از عهده مدیریت بر می آید و با توجه به آشنایی با ضوابط،مقررات و برنامه ها،  از همین امروز می تواند کار را شروع کند.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش وپرورش در خصوص مشکلات این بخش جزیره نیز اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش دیدگاه مثبتی نسبت به رفع مشکلات پیشروی آموزش و پرورش کیش از جمله زیرساخت های سخت افزاریو نرم افزاری و اداره آن به صورت ویژه دارد.

وی همچنین از مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی به ویژه جزیرهکیش در خصوص برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد و افزود: برگزاری مراسم با شکوهسومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، نشانه علاقه مردم بهشهدا، زنده بودن فرهنگ مقاومت و ایثار و فداکاری است.