اقامه نماز تسلیم وبندگی با حضور کیشوندان و گردشگران

نماز عید سعید قربان با حضور پرشور کیشوندان و گردشگران در مصلای جزیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر ایران اسلامی به امامت حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با حضور پرشور مردم ولایتمدار کیش و گردشگران در مصلای جزیره اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در خطبه های نماز عید قربان گفت: هر روزی که انسان گناه نکند و به رحمت خداوندی دل بسته باشد آن روز عید مومنان است.

خطیب جمعه کیش درادامه به تشریح ویژگی‌های جامعه اسلامی پرداخت و افزود: اقتدار جامعه اسلامی با زیربنای تقوا، ایمان و تلاش حفظ شده است و دشمنان نخواهند توانست توطئه‌ای علیه امت مسلمان طرح ریزی کنند.

وی از نیکوکاری به عنوان یکی از ویژگی های بارز جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مسلمانان در جامعه اسلامی به فکر یکدیگرند و قربانی کردن در روز عید قربان مصداق بارز این نیکوکاری است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ویژگی‌های مراسم حج امسال، گفت: برائت از مشرکان به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی امریکایی آن باید علاوه بر موسم حج در همه زمان‌ها و در همه کشور‌ها انجام شود.

او با تاکید بر اینکه این برائت نباید تنها به شعار ختم شود، افزود: حمایت از جبهه مقاومت در منطقه مصداق عملی برائت از مشرکان است.

امام جمعه کیش درپایان به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم علاوه بر حضور گسترده در انتخابات باید به فردی رای دهند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردی با سابقه، معتقد به مبانی نظام و انقلاب اسلامی باشد.