افتتاحیه نمایشگاه "بانوی ایران زمین" در کیش

همزمان با ميلاد حضرت زينب(س) و روز پرستار آئین افتتاح رويداد ملي عکس " بانوی ایران زمین " با موضوع زن در اقوام ایرانی با اهداء جوایز به برگزیدگان این مسابقه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به همت اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش و به دبیری لیلی صدیق، آئین افتتاح رويداد ملي عکس " بانوی ایران زمین " با موضوع " زن در اقوام ایرانی و اهداء جوایز به برگزیدگان این رويداد، پنجشنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس با حضور مسئولان سازمان، هیئت داوران و عکاسان برگزیده، برگزار خواهد شد.

این رویداد ملی که با محوریت آداب، رسوم و آیین‌های سنتی بانوان در اقوام مختلف ایرانی، انواع پوشش، حجاب و هنرهای دستی بانوان و حس مادرانه در فرهنگ غنی اقوام ایرانی برگزار شد تعداد 2 هزار و 200 قطعه عکس از 350 عکاس، به دبيرخانه جشنواره ارسال شد و 68 قاب (60 تک عکس  و 8 مجموعه عکس) برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.

همچنین "نرگس آبیار، مریم زندی، نیکی کریمی، جمشید بایرامی و حسین تهوری" هیئت داوران "رويداد ملي بانوی ایران زمین" با موضوع زن در اقوام ایرانی هستند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت مقام پرستار بخش دیگری از برنامه های آئین افتتاح رويداد ملي عکس " بانوی ایران زمین " است.