اعلام طرح های تخفیفی تله کیش

همزمان با آغاز هفته کیش، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در گرامیداشت این رویداد، طرح های تخفیفی ویژه به مشترکان خود ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد عزیزی سرپرست شرکت تله کیش در این خصوص از رایگان شدن تمامی تماس های مشترکان به اپراتورهای تله کیش و همراه اول همچنین ارائه بسته اینترنت رایگان 10 گیگابایتی از 18تا 24 آبان خبر داد.

وی در تشریح این موضوع افزود: مکالمه رایگان بین اپراتور های تله کیش و همراه اول برای همه مشترکانی که همزمان با هفته کیش در جزیره حضور دارند فعال خواهد شد و تماس ها از ساعت 1 دقیقه بامداد چهارشنبه 18 آبان تا 23 و 59 دقیقه سه شنبه 24 آبان به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

عزیزی همچنین درباره چگونگی تخصیص بسته اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به کلیه مشترکان در طول هفته کیش اظهار داشت: مشترکان با شماره گیری کد دستوری #934* و انتخاب منوی "شادباش هفته کیش" از 10 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.

به گفته عزیزی در صورتیکه مشترک دارای بسته فعال اینترنت باشد و نسبت به فعال سازی بسته اینترنت رایگان اقدام کند، بسته اینترنت رایگان هفته کیش به عنوان بسته رزرو ثبت شده و پس از اتمام بسته اینترنت جاری، برای مشترک قابل استفاده است.