در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکان اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت:

اعلام بسته های جدید اینترنت بلند مدت تله کیش

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشترکان، سبد محصولات خود را در قالب بسته های اینترنت یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه ارتقاء داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی نجاری رییس و عضو هیئت امنا اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که بسته های جدید اینترنت همراه تله کیش با قیمت مناسب به مشترکان عرضه می شود گفت: این بسته ها با اعتبار زمانی ماهانه، سه ماهه و شش ماه با حجم 1 گیگابایت تا 50 گیگابایت به مشترکان عرضه شده است.

نجاری خاطر نشان کرد: تعرفه بسته‌های 30روزه تله کیش با حجم یک گیگابایت 9هزار و پانصد تومان، 3 گیگابایت 15 هزار تومان، 5 گیگابایت 20هزار تومان و 10 گیگابایت 29 هزار تومان می باشد و مشترکان این اپراتور می توانند بسته های مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی در خصوص کاهش تعرفه  بسته های اینترنت 3 ماهه تله کیش اظهار داشت: در گروه بسته‌های اینترنت همراه 3 ماهه، هزینه فعال سازی بسته 5 گیگابایت، ده گیگابایتی و پانزده گیگابایتی  به ترتیب 25 هزار تومان، 35 هزار تومان و 45 هزار تومان می باشد که به مشترکان این اپراتور خدمات ارائه می شود.

همچنین نجاری با اشاره به بسته اینترنت همراه شش ماهه تله کیش گفت: این بسته ها با 20 گیگابایت ترافیک به قیمت 59 هزار تومان و 50 گیگابایتی با قیمت 139 هزار تومان به مشترکان این اپراتور عرضه شده است.

نجاری اضافه کرد، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت همراه تله کیش با شماره گیری کد دستوری #211*934* و همچنین استعلام باقیمانده بسته فعال و مشاهده بسته رزرو با شماره گیری کد دستوری #0*934* می باشد و مشترکان می توانند نسبت به لغو بسته رزرو با شماره گیری کد دستوری #213*934* اقدام کنند.

گفتنی است در حال حاضر بسته  اینترنت 5 گیگابایتی یک ماهه تله کیش که پر مصرفترین بسته اپراتور های تلفن همراه می باشد، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت همراه کشور بوده و این اپراتور در جهت حمایت از ساکنین و کسب و کارهای فعال در منطقه آزاد کیش از مشترکین خود هیچگونه مالیات بر ارزش افزوده ای دریافت نمی کند