استفاده از ظرفیت های کارگران در راستای اعتلای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کیش

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به بهره گیری از ظرفیت جامعه کارگری در جهت پیشبرد و اعتلای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این منطقه تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، یاسر شاه پیری سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تجلیل از کارگران نمونه جزیره گفت:  نیروی کارگری بر هویت بخشی جایگاه مدیریت تاثیر بسزایی دارد.   

وی با اشاره به ضرورت رفع چالش ها و مشکلات کارگران در منطقه آزاد کیش، بیان داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی در راستای رسالت خود در نظر دارد اقداماتی با همکاری کارفرمایان در جهت اعتلای فعالیت های فرهنگی و تفریحی کارگران انجام دهد. 

شاه پیری خاطر نشان کرد: با همکاری کارفرمایان از ظرفیت جامعه کارگری در برخی فعالیت های فرهنگی، تفریحی، کنسرت ها و جنگ های شادی استفاده خواهد شد.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن کیش نیز در این مراسم، کارگران را محور اصلی توسعه برشمرد و گفت: با توجه به این که در دین اسلام به پرداخت دستمزد کارگر تاکید فراوانی شده است باید در همین راستا مسوولان توجهی ویژه ای به این مهم  داشته باشند. 

امام جمعه اهل سنت کیش افزود: اخراج کارگران توسط کارفرمایان به واسطه اعتراض به عدم رعایت حقوق خود از سوی کارفرمایان امری است که نهادهای نظارتی باید با این مهم رسیدگی کنند.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه کار و اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: این سامانه در مدت زمان کوتاهی بسیاری از مشکلات کارگران را مرتفع ساخته و امید است گام های موثری در راستای ساماندهی آن ها برداشته شود.