ارائه دستاوردهای منطقه آزاد کیش در نمایشگاه اینوتکس 2023 تهران

سازمان منطقه آزاد کیش در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ که از 19 اردیبهشت در فضای پارک فناوری پردیس تهران آغاز و تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف به بازدید کنندگان معرفی می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه با هدف حضور شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌های منطقه جنوب غرب آسیا و محلی با گردهمایی نوآوران و فناوران در راستای حل چالش ها برگزار می شود که با اختصاص فضای نمایشگاهی به دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز هر یک از این مناطق دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان منطقه آزاد کیش نیز با حضور در نمایشگاه اینوتکس 2023 دستاوردهای خود در حوزه های صنایع خلاق و فناوری های نوآورانه، استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان، بسته ها و ایده های سرمایه گذاری را برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه معرفی می کنند.

ارائه ایده های نو و کسب و کارهای نوین به سرمایه گذاران در راستای رشد و پیشرفت توسعه سرمایه گذاری یکی از مهمترین دستاوردهای شرکت در این رویداد ملی محسوب می شود.

همچنین در این نمایشگاه شرکت کنندگان به تبادل اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى - تکنولوژیکی می پردازند.

ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها و استارتاپ ها، مشارکت و همکاری بین شرکت های فناور و استارتاپ‌های داخلی و بین‌المللی و گفتگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است، بخش های مختلف و متنوع بانوان پیشگام، رویداد نکستشن، اینوتکس پیچ، رویداد بین المللی تامین مالی و نوآوری و فناوری(فینوتکس)، کافه سرمایه اینوتکس، ارائه نیازهای فناورانه یا ریورس پیچ و استیج اینوتکس در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.