ابقاء علیرضا ابراهیم پور در سمت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش

با حکم مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا ابراهیم‌پور در سمت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش ابقاء شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم صادر شده از سوی مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به علیرضا ابراهیم پور آمده است:

 خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش" منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره‌گیری از روحیه انقلابی و کار جهادی موارد ذیل را در اولویت برنامه‌های آن شرکت قرار دهید:

1- بسترسازی به منظور رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی، عمرانی و بازرگانی منطقه آزاد کیش از طریق جذب سرمایه های داخلی و خارجی و ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه فعالان اقتصادی منطقه، در چارچوب سیاست های ابلاغی شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی.

2-سرمایه گذاری در کلیه فعالیت های توسعه ای با  مشارکت سایر سرمایه‌گذاران با رعایت سیاست‌های کلی اصل (44) قانون اساسی ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون اجرای آن.

3-انجام فعالیت ها و اقدامات لازم و اطلاع رسانی در خصوص شناسایی، جذب و هدایت سرمایه گذاران توانمند داخلی و خارجی در جهت استفاده بهینه از منابع و امکانات و ظرفیت‌های منطقه و کمک به ارتقای سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری، صنعتی کیش.

4- استفاده از تسهیلات مالی و اعتباری بانک‌ها و موسسات اعتباری و کارگزاری در سازمان بورس و اوراق بهادار در چهارچوب موازین شرعی و مقررات قانونی

 5-بررسی طرح های سرمایه گذاری و ارائه خدمات پشتیبانی و اقتصادی به اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه توسعه سرمایه گذاری در منطقه

6-تهیه بسته های سرمایه گذاری به منظور ایجاد و شناسایی فرصت ها و پروژه های سرمایه گذاری در قالب طرح جامع منطقه آزاد تجاری - صنعتی کیش.

7-انجام هرگونه عملیات مجاز در راستای تحقق اهداف شرکت

8-انجام سایر امور محوله از سوی اینجانب

در پایان حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدلله(ع) را یادآور می شوم که فرمودند: " بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است، پس از این نعمت ها خسته نشوید. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

شایان ذکر است علیرضا ابراهیم‌پور پیش از این سمت سرپرستی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را برعهده داشت.